וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת עבירות המס: אייל גולן הודה - והורשע

21.5.2014 / 11:49

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע את גולן, על פי הודאתו, בשורת עבירות חמורות, בהן שימוש במרמה והשמטת הכנסה. לפי הסדר הטיעון, הוא יבצע עבודות שירות וישלם קנס כספי

הפרקליטות החליטה: לא יוגש כתב אישום נגד אייל גולן. דניאל בוק
לפי הסדר הטיעון, צפוי לבצע ארבעה חודשי עבודות שירות. אייל גולן/דניאל בוק

בית משפט השלום בתל אביב הרשיע היום (רביעי) את הזמר אייל גולן בשורה של עבירות מס, על בסיס הודאתו בכתב האישום המתוקן. כמו כן, נקבע מועד לדיון הטיעונים לעונש, שם יוחלט גזר דינו. על פי הסדר הטיעון בין רשות המסים לבין גולן, העונש הצפוי הוא ארבעה חודשי עבודות שירות וקנס כספי שיוטל על חברת "ליאם הפקות בע"מ" שבבעלותו בסכום שטרם הוחלט. עם זאת, השופטת לימור מרגולין-יחידי הביעה ביקורת על הסדר הטיעון וציינה: "כבר הערתי שההסדר בכללותו יחייב הרבה הסברים מבחינתי".

גולן הורשע בניכוי תשומות, ניהול פנקסי חשבוניות, שימוש במרמה ובתחבולה, מסירת ידיעה כוזבת, השמטת הכנסה ואי הוצאת חשבוניות מס. פרקליטו, עו"ד אודי ברזילי, אמר היום כי הוא עדיין אינו יכול לפרט, אולם ציין כי ננקטו צעדים כדי להבטיח אי-הישנות של מקרים כאלה בחברת "ליאם הפקות".

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
נשיא מצרים לשעבר מובארק נידון ל-3 שנות מאסר
חשד: רכבו של שופט בבית משפט מחוזי הוצת בעומר
פוסט פוליטי | למה שח"כ ייתן לעצמו שבת?

אייל גולן. הראל בן משה,
ננקטו צעדים כדי להבטיח אי-הישנות של מקרים כאלה בחברת "ליאם הפקות". גולן בהופעה/הראל בן משה

מכתב האישום של גולן, שהוגש באוקטובר 2013 על ידי היחידה המשפטית הארצית לתיקי מכס ברשות המסים, עלה כי הזמר ומנהלים בכירים בחברתו העלימו הכנסות מהופעות באירועים פרטיים ועל ספינות נופש בסך כ-2.5 מיליון שקלים, הגישו חשבוניות פיקטיביות בסך כ-2.3 מיליון שקלים על מנת להקטין את תשלום המע"מ שהם חייבים על עסקות שלא התקיימו בפועל, וכן הגישו דוחות כוזבים לרשות המסים.

גולן, יחד עם מנהלים נוספים בחברה, גולן שרעבי ואריק בני משה, נעצרו בינואר 2011 בעקבות חקירה של מחלקת חקירות מכס ומע"מ ירושלים ופקיד שומה חקירות ירושלים, בחשד שפעלו יחד להעלים הכנסות מהופעותיו של גולן ולתעתע ברשויות המס. בתום חקירה, שוחררו בערבות.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully