וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי אל על מחו - נוסעים לא קיבלו את האוכל

ועד עובדי החברה, הנמצא בסכסוך כספי עם ההנהלה, הכריז על עיצומים במערך הלוגיסטיקה, ועקב כך חלו שיבושים באספקת מנות מזון לשש טיסות. "זו יריית הפתיחה", טוענים העובדים

ארוחה במטוס אל על במחלקת תיירים. ProtoplasmaKid,
עיצומים בחלוקה. מנת מזון במחלקת התיירים של אל על/ProtoplasmaKid

ועד עובדי אל על הכריז הבוקר (רביעי) על עיצומים במערך הלוגיסטיקה, האמון על אספקת מנות המזון למטוסי החברה. פעילותו של המערך הופסק למשך שלוש שעות, ועקב כך נרשמו עיכובים בהעלאת האוכל לשישה מטוסים, כשחלק אף בכלל לא הועלה לטיסות.

"הגענו עם ההנהלה למבוי סתום", אמר אשר אדרי, יו"ר ועד העובדים. "מושכים אותנו תקופה ארוכה ולא מוכנים לשבת איתנו למשא ומתן רציני. זוהי יריית הפתיחה מבחינת העיצומים, שימשיכו בעוד מערכים, לא רק באוכל. אנחנו מבקשים תוספת שכר לשנת 2013. החברה סיימה ברווח ומי שהביא את הרווח הם העובדים שעבדו בשמש ובגשם. זה מגיע לנו באופן חוקי".

לטענת גורמים בהנהלת החברה, למרות שהעובדים הכריזו על שיבושים ואיימו שלא לחלק מנות מזון לנוסעים, הועמסו הבוקר כל המטוסים במנות ולפי שעה לא ידוע להנהלת החברה על הכוונה שלא לחלק את האוכל לנוסעים. "הכול תקין, מישהו צייץ איזו שטות אבל לפי מה שאנחנו יודעים אין בעיה עם חלוקת המזון", אמר גורם בכיר באל על.

עוד חדשות על אל על:
ההפסד של אל על התרחב ל-39.7 מיליון דולר
הטייס חש ברע - טיסת אל על נחתה נחיתת חירום בקרואטיה
שביתה איטלקית באל על: טייסים לא הגיעו, הטיסות בוטלו

לוח הטיסות המעוכבות בנתב"ג. מאי 2014. יותם רונן
לוח הטיסות בנתב"ג בערב בו אירוע העיכובים לפני כשבועיים/יותם רונן

לפני כשבועיים אירעו שיבושים נוספים באל על, עקב צעדי מחאה מצד עובדי החברה. מאות ישראלים ותיירים עוכבו בנמל התעופה בן גוריון אחרי שכמה טייסים לא התייצבו לעבודה. הנוסעים הזועמים נאלצו להמתין שעות ארוכות בנתב"ג, שעה שעובדי חברת התעופה הלאומית ניסו להרגיעם ואף סיפקו להם שתייה ומזון. לבסוף, ארבע הטיסות שטייסיהן פתחו ב"שביתה איטלקית" בוטלו – וחלו שיבושים בזמני ההמראות של טיסות נוספות, בהן טיסת הדגל של החברה לניו יורק.

בוועד הטייסים ניסו להסביר אז את אי-הגעתם של הטייסים בכך שלאחרונה אל על שיבצה טיסות אך לא שיבצה טייסים אליהן. "החברה פיתחה שיטה שבה היא אינה משבצת לחלק מהטיסות טייסים מבעוד מועד, וכמה שעות לפני הטיסות או לכל היותר יממה לפניה - היא מתקשרת לטייסים ומנסה לשכנע אותם להגיע ולהטיס את המטוסים", הסביר אז ערן יואל מוועד הטייסים. מנגד, גורם המקורב להנהלת החברה, דחה את טענות הטייסים. "דבר כזה עוד לא היה בחברת התעופה שהטייסים לא התייצבו לטיסה", אמר. "הטענות של הטייסים שלא היה שיבוץ לטיסות אינן נכונות. אל על היא חברה סדירה שכל טיסותיה נקבעות שנה מראש".

לפניות לכתבים:
אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il
דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully