וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשודה בתקיפת בתה הדהימה בחקירה: "רצחתי את בעלי"

19.5.2014 / 10:07

תושבת גבעת שמואל בת 52 שנחשדה כי תקפה את בתה בת ה-12 סיפרה לחוקריה כי רצחה לפני שנתיים את בעלה וביימה את התאבדותו. כשהחלו לחקור אותה, היא שמרה על זכות השתיקה

תפנית דרמטית באמצע החקירה: תושבת גבעת שמואל בת 52, שנעצרה בחשד שתקפה את בתה בת ה-12, הפתיעה את חוקרי המשטרה כאשר טענה במהלך חקירתה כי רצחה את בעלה לפני כשנתיים וביימה את התאבדותו. הבעל נמצא אז ללא רוח חיים מתחת לביתו. חקירה של המשטרה העלתה כי הוא קפץ אל מותו מהקומה התשיעית בבניין. האירוע סווג כהתאבדות והתיק נסגר.

בימים האחרונים פנו גורמי הרווחה למשטרת מסובים ודיווחו על חשד שלפיו תושבת העיר נוהגת להכות את בתה. לאחר שחוקרת ילדים גבתה עדות מהילדה, זומנה אתמול (ראשון) האם לחקירה, ובמהלכה אמרה, לטענת המשטרה: "אני רוצה להיעצר. אני זו שרצחתי את בעלי אחרי שזרקתי אותו מהמרפסת". במשטרה מיהרו לחקור את האישה על החשד החדש נגדה, אולם אז היא ביקשה לשמור על זכות השתיקה.

האישה נעצרה בחשד לרצח. בית משפט השלום בתל אביב האריך בשלושה ימים את מעצרה. במהלך הדיון, ביקשה החשודה להיעצר לפרק זמן ארוך יותר מתקופת המעצר שביקשה המשטרה. על רקע זה, ומשום דבריה המבולבלים בחקירתה, ביקשה המשטרה לשלוח אותה לבדיקה פסיכיאטרית.

חוקרת המשטרה, רב-סמל בכיר כרמלה טריקי, הגישה לשופט את חומר החקירה ודוח סודי. "לא סיימנו את החקירה, על אף הודאתה של החשודה בגרימת מותו של המנוח. לתיק מונה פרקליט מלווה אשר הדריך אותה לגבי פעולות החקירה". השופט שמואל מלמד קבע בהחלטתו: "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר כנגד החשודה לביצוע העבירות המיוחסות לה. בנסיבות העניין תועבר החשודה לבדיקה פסיכיאטרית".

עוד בוואלה! חדשות:
בבית שמש ימחו על הסתרת המדים: "כניעה לקיצונים"
סקר חדש: הישראלים רוצים מורים פוליטיים
עשרות הרוגים בשיטפונות בבלקן: "כמו צונאמי"

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully