וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוט עוקצני: התעורר וגילה 20 אלף דבורים באוטו

סטודנט מפורטסמות' שבבריטניה קם להפתעה מבהילה למדי: מכוניתו הפכה בן לילה לכוורת, לאחר שהמלכה החליטה להקים את מושבתה החדשה על אחד הגלגלים. "אולי הן קיוו לטרמפ"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

ג'ורג' ניל, סטודנט בן 21 מהעיר פורטסמות' בבריטניה התעורר לסרט אימה: כ-20 אלף דבורים פשטו על מכוניתו הקטנה, מסוג ניסן מייקרה, שחנתה מחוץ לביתו. ככל הנראה, המלכה החליטה להפוך את אחד מגלגלי הרכב למושבה החדשה של נחיל הדבורים.

20 אלף דבורים פשטו על מכונית של סטודנט בבריטניה. מאי 2014. יוטיוב, צילום מסך
"הייתה לו אפילו דבורה במכסה המנוע"/צילום מסך, יוטיוב

רורי אדוארדס וניק מקנוטן, שותפיו של ניל לדירה, הם שהסבו את תשומת לבו לכך שמכוניתו הפכה בן לילה לכוורת דבורים פעילה. "זה היה מחזה מוזר", שחזר אדוארדס לרשת ITV הבריטית. "הדבורים היו בשלהן ולמעשה לא התעניינו בדבר מלבד המכונית של ג'ורג'. אולי הן קיוו לטרמפ", התלוצץ. "על אף שאיש מאתנו לא אלרגי, הייתה לנו תחושה שג'ורג' לא ירצה שהמכונית שלו תהיה מכוסה בנחיל דבורים. הייתה לו אפילו דבורה במכסה המנוע", אמר. הוא הוסיף כי לאחר הגילוי המלחיץ התקשר למחלקת ההדברה של המועצה העיר כדי שזו תסלק את הדבורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
20 אלף דבורים פשטו על מכונית של סטודנט בבריטניה. מאי 2014. יוטיוב, צילום מסך
המלכה הפכה את הגלגל למושבה החדשה של נחיל הדבורים/צילום מסך, יוטיוב

המועצה הפקידה על גראהם קוק, דבוראי מקומי, את המשימה המורכבת של הסרת הנחיל מבלי לפגוע בחרקים המעופפים. הוא בודד את המלכה ולאחר מכן אסף את הדבורים לקופסה והעביר אותה למקום בטוח, הן לדבורים והן לתושבי המקום. קוק הסביר כי מדובר בזמן שיא בעונת הפעילות של הדבורים, שבמסגרתה עוזבות המלכות הצעירות את הכוורות של אמותיהן במטרה למצוא את המקום שבו יקימו מושבה משלהן.

עוד על החרק המעופף שמייצר דבש ובהלה:
איפה עקיצת דבורה הכי כואבת?
נעקצה 1,000 פעמים בידי דבורים: "הן חסרות רחמים"
צפיחית בדבש: החיים הסודיים של הדבורים

  • עוד באותו נושא:
  • דבורים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully