וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעקצה 1,000 פעמים בידי דבורים: "הן חסרות רחמים"

9.3.2014 / 12:45

לרוע מזלה, תושבת קליפורניה בת 71 חלפה ליד נחיל של 80 אלף דבורים שנמלט בבהלה מטכנאי חשמל. היא ו-5 כבאים שניסו לעזור לה אושפזו כולם. רק שואב מיוחד השתלט על החרקים

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

אישה בת 71 הותקפה על ידי נחיל ענק של דבורים בדרום קליפורניה. היא נעקצה יותר מ-1,000 פעמים בכל חלקי גופה ואושפזה בבית החולים.

מפקד שירותי הכיבוי בפאלם דזרט, מארק וויליאמס, אמר כי האישה הותקפה ביום חמישי, וכוסתה כולה בדבורים. "אי אפשר היה לראות אותה", אמר. חמישה כבאים שהוזעקו לסייע לה, נעקצו גם הם, ואושפזו בבית החולים לזמן קצר.

מומחה להרחקת דבורים, לאנס דיוויס, סיפר כי הדבורים - כ-80 אלף - חיו בכוורת שנבנתה במתקן חשמלי תת-קרקעי. טכנאי שפתח את מכסה המתקן ככל הנראה הבהיל אותן, והן יצאו משם בבהלה. הן התנפלו על האישה, שבדיוק חנתה בסמוך למקום ויצאה ממכוניתה.

חדשות נוספות מהעולם
התמונות המדהימות מהחלל: מפחיד כמה שזה אמיתי
ארדואן רוצה להוציא את פייסבוק ויוטיוב מחוץ לחוק בטורקיה
מה גרם להיעלמות אחד המטוסים הבטוחים בהיסטוריה?

תחרות "משיכת דבורים", שאו-יאנג, מחוז הונאן, סין, 16 ביולי 2011. רויטרס
מתחרה צעיר ונועז ביריד הדבורים בסין, ב-2011/רויטרס

בשיחה עם העיתון "פרס אנטרפרייז" הרואה אור בקליפורניה, סיפר דיוויס כי הוא זיהה את החרק כדבורה קטלנית - זן של דבורת הדבש האפריקנית שנוצר בניסוי בשנות ה-50 בברזיל. דבורים אלה נחשבות תוקפניות, ובמיוחד כאשר הן חשות שהכוורת שלהם נתונה בסכנה. "הן מתרגזות בקלות, והן חסרות רחמים", אמר.

בני משפחתה של האישה מיהרו לכסות את האישה בשמיכה והבהילו אותה לתוך מבנה סגור. דיוויס אמר כי הוא השתלט על הדבורים בשני שלבים: ראשית, הוא הזרים עשן לתוך הכוורת, כדי לבלבל את הדבורים, ולאחר מכן "ינק" אותן לשק באמצעות מכשיר דמוי שואב אבק. האישה צפויה להתאושש מהעקיצות, וגם לדבורים שלום: הן ייתרמו לדבוראים.

  • עוד באותו נושא:
  • דבורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully