וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 62 פרץ לדירה בחיפה באמצעות ציוד סנפלינג

אחיקם משה דוד

18.5.2014 / 13:55

החשוד השתלשל מגג הבניין אל הדירה שבקומה השנייה וניסה לפרוץ אליה. בעל הדירה, ששהה בביתו באותה העת, הבחין בפורץ בשעת מעשה, הצליח להשתלט עליו והזעיק את המשטרה

בן 62 נעצר בחשד שהשתלשל לדירה בחיפה. חטיבת דובר המשטרה
מגג הבניין לקומה השנייה, ציוד הסנפלינג/חטיבת דובר המשטרה

שוטרי תחנת חיפה עצרו אמש (שבת) אדם בן 62, בחשד שניסה לפרוץ לדירה. על פי החשד, האיש השתלשל מגג הבניין לדירה שבקומה השנייה ברחוב עמק הזיתים בחיפה באמצעות ציוד סנפלינג וניסה לפרוץ אליה. בעל הדירה, בן 58, ששהה בביתו באותה העת, זיהה את החשוד כשהיה במרפסת, הצליח להשתלט עליו והזעיק את שוטרי תחנת חיפה על מנת שיעצרו אותו. החשוד הובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

עוד בוואלה! חדשות:
במשטרה שוקלים: כל שוטר יצויד במצלמה נסתרת
המנהלת על הדלפת הבגרות: "מורה ותיק ואהוב"
בין הארנבת לחמור: 6,000 כדורים חיים בפינת ליטוף

בחודש שעבר הצליחו בני זוג כבני 60 מנצרת עילית להכניע פורץ שחדר לביתם. "אני ואשתי ישנו במיטה, שמעתי רעשים קטנים, בהתחלה חשבתי שזה חתול", שחזר שמעון ברק, בעל הדירה, את האירועים. "כשהבנתי שמשהו לא בסדר יצאתי מחדר השינה לפרוזדור, ולפתע ראיתי אותו והבנתי שזה פורץ". אז כיסה שמעון את ראשו של הפורץ בחלוק והחל להיאבק בו. "אשתי שרה התעוררה מהרעש ויצאה אלינו", הוסיף, "אמרתי לה, 'תזמיני משטרה'". שמעון והפורץ נחבלו באורח קל עד בינוני במאבק.

לפני כשלושה חודשים צעירה בת 18 ששהתה לבדה בבית גילתה שנכנס לביתה פורץ. הצעירה מדרום הארץ התקשרה למוקד המשטרה והסתתרה באחד החדרים בקומה השנייה. ממקום המחבוא היא תיארה למוקדנית את אשר מתרחש. המוקדנית נשארה עם הצעירה על קו הטלפון וליוותה אותה עד שווידאה כי השוטרים הגיעו לבית ועצרו את הפורץ.

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully