וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת על הדלפת הבגרות: "מורה ותיק ואהוב"

בבית הספר שבו עובד רכז הבחינות שהדליף לכאורה את טופס הבגרות באנגלית לאחד התלמידים, הופתעו מהמקרה: "מדובר במורה מוערך ומסור". המורה הושעה עד להשלמת החקירה בעניינו

בחינת בגרות במתמטיקה, תיכון קריית שרת חולון, מאי 2013. בן קלמר
בית הספר יחליט אם לפסול מחברות בחינה. אילוסטרציה/בן קלמר

מנהלת בית הספר במרכז הארץ שבו אירעה לכאורה הדלפת טופס בחינת הבגרות באנגלית התייחסה אתמול(שישי) למקרה, וסיפרה כי רכז הבחינות שנחשד במעשה הוא מורה ותיק בבית הספר. "מדובר במורה מוערך ואהוב, אחת הדמויות הבולטות. הוא אהוב על כל התלמידים, מסור מאוד לעבודתו ודמות מאוד חיובית", סיפרה המנהלת לוואלה! חדשות.

"אנחנו רואים את המקרה בחומרה רבה, לכן זה דווח מיד למנהל החינוך בעיר ולמשטרה", הוסיפה המנהלת. "כרגע זה בחקירת המשטרה. אנחנו עדיין לא יודעים אם הבחינה נחשפה לתלמיד זה או אחר, אבל כרגע זה בבחינת חשד לטוהר בחינות". עוד היא הוסיפה כי בית הספר ממתין לתשובת המשטרה בנושא על מנת להחליט אם לפסול מחברות בחינה בעקבות המקרה.

בית הספר פנה למשרד החינוך, לאחר שלטענת ההנהלה חשף רכז הבחינות את אחד מטופסי הבגרות באנגלית שעות ספורות לפני שהתקיימה הבחינה אתמול. בעקבות זאת, הוחלט בבית הספר להרחיק אותו מתפקידו באופן מידי עד להשלמת החקירה בעניינו, ולא ינהל את בחינת הבגרות במתמטיקה שתתקיים בשבוע הבא.

מנכ"לית משרד החינוך, מיכל כהן, הנחתה אמש את הנהלת בית הספר להגיש תלונה במשטרה נגד המורה. "המשרד רואה בחומרה רבה כל פגיעה בטוהר הבחינות, וכל מקרה שייחשף יטופל באופן שאינו משתמע לשתי פנים", הבהירה כהן. "עיקרון זה חייב לשמש נר לרגלה של מערכת המקנה לתלמידיה ערכים של יושרה והגינות. מדובר במסר חשוב שאסור להקל בו ראש".

עוד בוואלה! חדשות:
כמעט לינץ' ליד רמאללה: צוות של וואלה! חדשות הותקף
"אובמה מתנער מהמו"מ, מחכה שהצדדים יפנו אליו"
בין הארנבת לחמור: 6,000 כדורים חיים בפינת ליטוף

לפניות לכתבת: revital.blumenfeld@walla.com

(עדכון ראשון: 21:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully