וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאוס: שר ההגנה ובכיר נוסף נהרגו בהתרסקות מטוס

מלבד דואנגצ'אי פיצ'יט, נהרג גם מושל מחוז ויינטיאן הבירה. הם עשו את דרכם לטקס בצפון-מזרח המדינה, והתרסקו באזור מיוער. הממשלה המקומית טרם פרסמה הודעה רשמית בנושא

צילום: רויטרס עריכה: מתן חדד

שר ההגנה וסגן ראש הממשלה של לאוס נהרג הבוקר (שבת) כשמטוסו התרסק בדרכו לצפון-מזרח המדינה, ועל סיפונו לפחות 14 בעלי תפקידים בכירים. הממשלה בוויינטיאן הבירה טרם פרסמה הודעה רשמית בנושא, אולם בתאילנד השכנה דווח על התקרית זמן קצר אחרי ההתרסקות.

משרד החוץ בתאילנד השכנה מסר כי "היו כ-20 נוסעים על סיפון המטוס, רובם אישים בדרג גבוה". כמו כן, גורם רשמי במשרד ההגנה של לאוס אישר לסוכנות הידיעות רויטרס את דבר ההתרסקות. ב"ניו יורק טיימס" דווח כי לפחות שלושה בני אדם נהרגו, וכי מלבד השר דואנגצ'אי פיצ'יט, נספה בכיר נוסף, מושל מחוז ויינטיאן.

המטוס המריא מהבירה ויינטיאן למחוז שיאנגקהואנג הררי בצפון-מזרח המדינה, שם היו הבכירים אמורים להשתתף בטקס רשמי. רעייתו של שר ההגנה הייתה גם היא על סיפון המטוס של חיל האוויר הלאוסי, מסוג אנטונוב AN-74-300. בטלוויזיה המקומית נראו צוותי חילוץ ליד שברי המטוס, שהתרסק באזור מיוער. בכלי התקשורת המקומיים דווח כי סיבת ההתרסקות אינה ידועה עדיין.

אין מדובר בתאונה האווירית הראשונה שהתרחשה לאחרונה במדינה האסיאתית הקטנה. באוקטובר האחרון נהרגו 49 בני אדם כשמטוס של חברת התעופה המקומית "לאו איירליינס" התרסק בדרום המדינה.

עוד כותרות מהעולם:
האסון בטורקיה: בעלי המכרה מתנערים מאחריות
"לבטל את הוויזה לישראל, גם אנחנו מרגלים אחרי כולם"
שנה לרוחאני: עוד חיוך אחד והוא נסדק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully