וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: ניסר את רגליו כי לא היה לו כסף לניתוח

איכר סיני סבל מזיהום בכפות הרגליים לאחר שטיפל באדמתו כשהוא יחף במשך כל החורף. כשלא הצליח לגייס את הסכום הדרוש לניתוח, הוא קטע את רגליו עם שברי זכוכית. "כאב מאוד"

איכר סיני שניסר את רגליו כדי לממן ניתוח. מאי 2014. מתוך טוויטר, צילום מסך
ליו לאחר הניתוח שעבר בבית החולים, השבוע/צילום מסך, מתוך טוויטר

ליו דונה, איכר סיני בן 44, ניסר את שתי כפות רגליו כיוון שלא יכול היה לממן ניתוח. בראיון לעיתון המקומי "South China Morning Post" סיפר ליו מה הוביל לצעד הקיצוני. לדבריו, שתי כפות הרגליים שלו הזדהמו לאחר שסבל מכוויות קור, כיוון שבחורף האחרון נהג לטפל באדמתו כשהוא יחף.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
השלט בסמטה האגדית בצפת שמונע את ביאת המשיח
אלכוהול, אונס והוללות: המכתב הסודי של גנדי לבנו
אורגיות וכריתת ראשים: סרטון הבחירות שנפסל בדנמרק

משום שאין לו ביטוח בריאות, היה עליו לשלם 10,000 יאן (כ-1,600 דולרים) בעבור ניתוח – סכום שלא היה ברשותו. לכן, הוא החליט לקחת שברי זכוכית ולקטוע באמצעותם את שתי כפות הרגליים. "השתמשתי בזכוכית כדי לחתוך את גיד השריר שלי", תיאר. "זה כאב מאוד. היה עליי לשתות קצת אלכוהול כדי לטשטש את עצמי כשלא הצלחתי לסבול את הכאב".

ליו לא סיפר לאיש על הניתוח שביצע בעצמו, שנמשך לדבריו שש שעות, אך כשהפצעים שנגרמו מהקטיעה הזדהמו הוא נאלץ לספר לאחיו. תושבי הכפר במחוז אנחווי שבו הוא מתגורר גייסו למענו 23 אלף יאן (3,700 דולרים) – והשבוע הוא עבר ניתוח ממוסד בבית חולים וקיבל טיפול אנטי-דלקתי. הוא צפוי להשתחרר בתוך שבועיים.

אין זו הפעם הראשונה שמקרה כזה מתרחש בסין. בשנה שעברה ניסר איכר ממחוז הביי את רגלו הימנית באמצעות סכין מטבח לאחר שלא יכול היה לסבול עוד את הכאב.

(עדכון ראשון: 22:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully