וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תינוק הפלא": נפל מגובה של 11 קומות - ושרד

מוסא דייב, בן שנה ושלושה חודשים, זכה בכינוי לאחר שנפל ממרפסת ביתו במינסוטה. למרות שסבל משברים בכל חלקי גופו, הוא צפוי להחלים באופן מלא. "הוא לא היה אמור לשרוד"

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"במקרה נחת על אזור שהיה מכוסה בקש". מוסא בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תינוק בן 15 חודשים נפל ממרפסת בגובה של 11 קומות – ושרד. הוא אמנם נפצע באורח אנוש, אך זכה במהרה לכינוי "תינוק הפלא", לאחר שהצוות הרפואי במיניאפוליס, מינסוטה, הצליח לייצב את מצבו, ואתמול אף העריכו הרופאים כי הוא בדרך להחלמה מלאה.

לטענת הצוות הרפואי, התינוק, מוסא דייב, העובדה שנחת על ערימת קש עם נפילתו הצילה אותו. ד"ר טינה סלאשר מבית החולים של מחוז הנפין, אילו הובהל התינוק, אמרה לעיתון המקומי "סטאר טריביון": "זו ממש מתנה מהאל למשפחה, הוא לא היה אמור לשרוד".

מחקירת האירוע עולה כי החליק מטה בין חריצי המעקה. הוא סבל מזעזוע מוח ושברים בזרועות, בצלעות ובעמוד השדרה. הוא מטופל באמצעות עזרי נשימה, אולם צפוי להשתקם. ד"ר סלאשר הוסיפה: "הוא תינוק, ובמקרה נחת על אזור קטן מאוד שהיה מכוסה בקש. הוא צעיר, ובגיל הזה נוטים להיות יותר גמישים מאנשים מבוגרים. בכל זאת, מדובר בנפילה ענקית".

לדברי הצוות הרפואים, ההורים מתקשים להשלים עם מה שאירע. אמו לא הייתה בבית בזמן הנפילה האימתנית, בעוד אביו שהה בחדר אחר בבית. ככל הנראה, בתם של הזוג פתחה את הדלת למרפסת, דרכה חמק מוסא החוצה.

עוד כותרות שאסור לפספס בוואלה! חדשות:
צפו: נסיעה מטורפת במגלשת המים התלולה בעולם
נדיר: תאומות סיאמיות מחוברות בראש נולדו בסידני
דרמה בשחקים: ילדה תאומות לעיני הנוסעים במטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully