וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בבית בטקסס: נחש ענק הפתיע אישה בשירותים

ורוניקה רודריגז בת ה-50 דיברה בטלפון, כשלפתע שמעה רעש מוזר בוקע מאחד החדרים. כשפתחה את דלת חדר האמבטיה, נגלה לעיניה נחש פיתון באורך 3.6 מטר. "זה היה מפחיד מאוד"

הפתעה בחדר האמבטיה: גילתה נחש ענק על האסלה/עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

עבור רוב האנשים, המחשבה על מפגש אקראי עם נחש בתוך ביתם מהווה את אחד הפחדים הגדולים ביותר. אולם, עבור ורוניקה רודריגז, בת 50 מטקסס, הסיוט הפך למציאות. באחד הימים במהלך השבוע שעבר, בעת שדיברה בטלפון, שמעה רודריגז רעשים מוזרים בוקעים מתוך חדר האמבטיה בביתה. לפני שהבינה שמדובר בחדר הרחצה, היא חיפשה בחדרה של בתה וחדר השינה שלה עצמה, אולם לא מצאה בהם את המקור לרעש. לאחר מכן, היא פתחה באיטיות את דלת האמבטיה ולא האמינה למראה עיניה: על אסלת השירותים זחל נחש פיתון סלעים אפריקני באורך 3.6 מטרים. "זה היה מפחיד מאוד", הודתה היום (רביעי) רודריגז.

אישה בטקסס גילתה נחש פיתון סלעים אפריקני בחדר השירותים בביתה. the eagle.com, צילום מסך
"לא האמינו לי שהנחש כזה גדול". נחש הפיתון הענק על אסלת השירותים/צילום מסך, the eagle.com

רודריגז המבוהלת חייגה בזריזות למוקד המשטרתי, אולם השוטר שהגיע לבית הופיע בתמימות עם שקית נייר קטנה לצורך לכידתו של הזוחל הענק. רודריגז אמרה לשוטר כי הוא "יזדקק למשהו גדול מזה בהרבה". "לא האמינו לי שהנחש הוא באמת כזה גדול", היא הוסיפה. בשלב מאוחר יותר, הוזעק למקום לוכד נחשים, שהגיע עם כלי קיבול של 30 ליטר, אך לבסוף הוכנס הנחש, שגילו מוערך בחמש שנים, לפח אשפה שהיה בדירה והוחזר לבעליו. "הוא היה די תוקפני", היא שיחזרה, "הוא לחלוטין לא רצה להיכנס לפח".

בתה של ורוניקה, קלסי, לא נכנסה לשירותים כדי לחזות בנחש, ולטענתה היא חשבה שאמה מגזימה בכל הנוגע לגודלו, אך לאחר שראתה את התמונה שלו, היא הבינה את טיב הבהלה של אמה. "חשבתי שהיא מתנהגת בדרמטיות יתר", אמרה, "אבל אני בטח הייתי מתעלפת אם הייתי רואה אותו".

עוד סיפורים שאסור לפספס:
צפו: נסיעה מטורפת במגלשת המים התלולה בעולם
צפו בלהיט שמשגע את הסינים: כלב פנדה
נדיר: תאומות סיאמיות מחוברות בראש נולדו בסידני

(עדכון ראשון: 23:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully