וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוח המבקר 2014: נסיעות שרים לחו"ל ומבקשי מקלט

בדוח בן 42 פרקים שיפורסם היום התמקד המבקר בנסיעות שרים לחו"ל במימון שאינו ממשלתי, בסוגיית הזרים בדרום תל אביב וכן בפיקוח על החזקת כלי נשק על ידי מאבטחים

הגשת דוח מבקר המדינה, מאי 2014. נועם מושקוביץ
מבקר המדינה, יוסף שפירא/נועם מושקוביץ

מבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא, יפרסם היום (רביעי) את דוח מבקר המדינה השנתי. הדוח, המשתרע על פני 42 פרקים, מתמקד בעיקר בנושאי טוהר המידות והאתגרים החברתיים.

עוד בוואלה! חדשות:
לפיד נגד נתניהו: "אין מקום לדחות את הבחירות לנשיאות"
בתו של עד המדינה: "אבא היה מרחם על אולמרט"
מטען חבלה אותר בבית ספר בפתח תקווה

המבקר בחר להקדיש פרק נרחב לנושא נסיעות שרים וסגני שרים לחו"ל במימון שאינו ממשלתי. מבקר המדינה לא כלל בדוח את ממצאי בדיקתו בנושא נסיעותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתקופה שבה כיהן כשר, מכיוון שהחומר בנושא הועבר לידי היועץ המשפטי לממשלה.

נתניהו בארה"ב: "מקווה שנמצא פרטנר פלסטיני אמיתי". לשכת העיתונות הממשלתית
לא נכלל בדוח המבקר. ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה/לשכת העיתונות הממשלתית

המבקר בדק את נסיעותיהם של שרים וסגני שרים ובחן אם המנגנונים הממשלתיים המטפלים בנושא ניגוד העניינים בכלל - ובהקשר של נסיעות שרים וסגני שרים לחו"ל במימון שאינו ממשלתי בפרט, לוקים בחולשה. המבקר ממליץ ליועץ המשפטי לממשלה לקבוע הנחיות מיוחדות לעניין נסיעות שרים וסגני שרים. כמוכן הוא ממליץ לחשב הכללי שבמשרד האוצר לקבוע בנוהל מחייב את תהליכי הטיפול של המשרד הממשלתי בנסיעות שרים וסגני שרים.

המבקר מקדיש פרק נרחב גם לסוגיית זרים שלא ניתן להרחיקם מישראל ומתייחס לטיפול הממשלה בהיבטים הנוגעים לחיי האזרחים, בעיקר בדרום תל אביב. המבקר מתאר את ההשפעות של האוכלוסייה הזרה על המצוקה שבה שרויים התושבים בשכונות הללו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
הפגנת הפליטים מתחדשת בגן לוינסקי, תל אביב. ינואר 2014. דרור עינב
מסתננים ומבקשי מקלט בדרום תל אביב/דרור עינב

בעקבות מקרי הירי על ידי מאבטחים ומחזיקי אקדח ברישיון שאירעו בשנה החולפת, בחר המבקר לקיים בדיקה בנושא רישוי כלי ירייה והפיקוח על החזקתם. המבקר בדק את הליכי קבלת הרישיון של אדם פרטי, ואת התיאום בין המשרד לביטחון פנים לבין משרד הרווחה באשר למבקשי רישיון העלולים להוות סכנה לעצמם או לסביבתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully