וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אחות של ביונסה התפרצה במכות על ג'יי זי?

13.5.2014 / 14:16

מה גרם לסולנג' נואלס, אחותה הצעירה של ביונסה להתנפל באמוק על בעלה של הזמרת ג'יי זי? אדם סרור, עורך וואלה! סלבס עושה סדר בשמועות. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

6 שנים בכלא וקנס של מיליון שקלים - גזר דין חמור במשפט הולילנד, השופט דוד רוזן שלח את ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, לשמונה שנות מאסר, שש מתוכן בפועל. פרקליטיו של אולמרט מתכוונים לערער לבית המשפט העליון על ההרשעה ועל העונש. יוסי אולמרט, אחיו של ראש הממשלה, הביע הביע צער על גזר הדין והביע תקווה שבית המשפט העליון יהפוך את ההחלטה.

מבצע צבאי או שחרור במסגרת משא ומתן - כיצד פועלת ניגריה לחילוץ הנערות החטופות? חודש ימים עברו מאז שארגון הטרור בוקו חראם חטף 267 נערות מבית ספרן שבצפון ניגריה. משלחות סיוע מרחבי העולם מגיעות לבירת ניגריה, אבוג'ה, בכדי לסייע במאמצי החיפוש אחר הנערות. מה הסיכוי להציל את הנערות ואילו טקטיקות עומדות בפני ממשלה ניגריה לפתרון המשבר?

המדריך המלא להחייאת המכונית החבוטה שלכם: הסוף לפח עקום, שריטות וצבע מתקלף - שיטה חדשה מגיעה לישראל מאפשרת לכם לשפר את מראה המכונית הישנה במחיר שווה לכל כיס. קובי ליאני, עורך וואלה! רכב, מסביר איך הופכים גרוטאה ישנה למכונית נוצצת.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה קלה נוספת של הטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully