וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפוש, מודיעין וחילוץ: המבצע להצלת הנערות החטופות

13.5.2014 / 14:00

ישראל, סין, ארה"ב, בריטניה וצרפת שלחו צוותים שיסייעו לממשלת ניגריה במשבר התלמידות החטופות. לוויני מודיעין, מומחים למשא ומתן ופסיכולוגים זרים מסייעים לממשל הניגרי. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

6 שנים בכלא וקנס של מיליון שקלים - גזר דין חמור במשפט הולילנד, השופט דוד רוזן שלח את ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, לשמונה שנות מאסר, שש מתוכן בפועל. פרקליטיו של אולמרט מתכוונים לערער לבית המשפט העליון על ההרשעה ועל העונש. יוסי אולמרט, אחיו של ראש הממשלה, הביע הביע צער על גזר הדין והביע תקווה שבית המשפט העליון יהפוך את ההחלטה.

המדריך המלא להחייאת המכונית החבוטה שלכם: הסוף לפח עקום, שריטות וצבע מתקלף - שיטה חדשה מגיעה לישראל מאפשרת לכם לשפר את מראה המכונית הישנה במחיר שווה לכל כיס. קובי ליאני, עורך וואלה! רכב, מסביר איך הופכים גרוטאה ישנה למכונית נוצצת.

למה התנפלה סולנג' נואלס על גיסה, הראפר ג'יי זי? סדקים בתדמית המושלמת של ביונסה: בסרטון ממצלמת אבטחה של מעלית נראית האחות הקטנה של ביונסה, סולנג', מתפרצת באלימות שכללה הנפות אגרופים ובעיטות לעברו של ג'יי זי בעלה של ביונסה. ג'יי זי נמנע מלהגיב, ביונסה הצליחה להרגיע את האחות. מה גרם לסולנג' להתחרפן ולתקוף את ג'י זי? עורך וואלה סלבס, אדם סרור, עושה סדר בשמועות.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה קלה נוספת של הטמפרטורות.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully