וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך לכלא: שש שנות מאסר נגזרו על אהוד אולמרט

13.5.2014 / 14:32

לראשונה בהיסטוריה, ראש ממשלה ישב מאחורי סורג ובריח. השופט גזר על אולמרט שמונה שנות מאסר, מהן שש בפועל, והטיל עליו קנס של מיליון שקל וקלון. "עבירות חמורות ובזויות"

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

מבצע צבאי או שחרור במסגרת משא ומתן - כיצד פועלת ניגריה לחילוץ הנערות החטופות? חודש ימים עברו מאז שארגון הטרור בוקו חראם חטף 267 נערות מבית ספרן שבצפון ניגריה. משלחות סיוע מרחבי העולם מגיעות לבירת ניגריה, אבוג'ה, בכדי לסייע במאמצי החיפוש אחר הנערות. מה הסיכוי להציל את הנערות ואילו טקטיקות עומדות בפני ממשלה ניגריה לפתרון המשבר?

המדריך המלא להחייאת המכונית החבוטה שלכם: הסוף לפח עקום, שריטות וצבע מתקלף - שיטה חדשה מגיעה לישראל מאפשרת לכם לשפר את מראה המכונית הישנה במחיר שווה לכל כיס. קובי ליאני, עורך וואלה! רכב, מסביר איך הופכים גרוטאה ישנה למכונית נוצצת.

למה התנפלה סולנג' נואלס על גיסה, הראפר ג'יי זי? סדקים בתדמית המושלמת של ביונסה: בסרטון ממצלמת אבטחה של מעלית נראית האחות הקטנה של ביונסה, סולנג', מתפרצת באלימות שכללה הנפות אגרופים ובעיטות לעברו של ג'יי זי בעלה של ביונסה. ג'יי זי נמנע מלהגיב, ביונסה הצליחה להרגיע את האחות. מה גרם לסולנג' להתחרפן ולתקוף את ג'י זי? עורך וואלה סלבס, אדם סרור, עושה סדר בשמועות.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר עלייה קלה נוספת של הטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully