וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נשיא לשעבר בקבוצת כדורסל - מימן את פרקליטה של זקן

12.5.2014 / 8:34

פרסום ראשון: שמו של אורי מנצור, בכיר לשעבר בהפועל ירושלים, עלה אתמול בחקירתו של ראש הממשלה לשעבר ביאח"ה בהקשר מימון הייעוץ המשפטי של ראש לשכתו. אולמרט הכחיש קשר

צילום: ברני ארדוב, מור שאולי, גדעון צנטנר, דניאל בוק, טל אנגלנדר; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'
אהוד אולמרט בשלב הטיעונים לעונש במשפט הולילנד, אפריל 2014. מוטי קמחי, מערכת וואלה! NEWS
קישר בין מנצור לזקן? אהוד אולמרט/מערכת וואלה! NEWS, מוטי קמחי

האם איש העסקים והנשיא לשעבר של קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים הוא העומד מאחורי המימון שניתן לשולה זקן במהלך פרשת רשות המסים? לוואלה! חדשות נודע כי שמו של אורי מנצור, מהעומדים מאחורי קבוצת הכדורסל, עלה במהלך חקירתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, אתמול (ראשון) במשרדי יחידה להב 433 של המשטרה. מנצור הוא איש עסקים ירושלמי מוערך שעומד מאחורי שורה של עסקים בתחום הקוסמטיקה וייבוא אוטובוסים לישראל.

במהלך החקירה נשאל אולמרט על הקשר שלו עם מנצור, וספציפית האם הוא זה שהפנה את מנצור לזקן – הפנייה שהסתיימה לכאורה במימון הייצוג של זקן במשפטה. בחקירתו הכחיש אולמרט את הקשר למנצור, ואף טען כי כלל לא ידע שמנצור מעביר כספים לזקן, כחלק ממימון פעילות בא כוחה, עו"ד מיכה פטמן. גורמים המעורים בחקירה אמרו כי ראוי היה לבדוק מה קיבל מנצור מזקן תמורת המימון. במשטרה התקבל מידע כי זקן קיבלה, לכאורה, מימון המסתכם בכמיליון שקלים על מנת לשכור את שירותיו של עורך דינה.

פרשת הולילנד - הכותרות האחרונות:
יומיים לפני גזר הדין: אולמרט שוב נחקר באזהרה
סקר וואלה! חדשות: 59% חושבים שאולמרט צריך לשבת בכלא
"לפרשת השחיתות החמורה בתולדות ישראל ראוי עונש יוצא דופן"

אורי מנצור. ברני ארדוב
הוא זה שמימן את הסיוע? אורי מנצור/ברני ארדוב

לפי מקורבי אולמרט, עם התפוצצות פרשת רשות המסים, פנתה זקן למספר גורמים בבקשה שיממנו את הגנתה המשפטית. "היחיד שסייע לה הוא אולמרט, וזאת כחלק מהיכרות חברית. הוא הפנה אותה לאנשים שהוא מכיר ואלה סידרו לה כהגנה את עו"ד מיכה פטמן, כמו גם כסף וסיוע בתרומה. עם זאת, שמו של מנצור עצמו לא צלצל לאולמרט מוכר לטענתו. הסיוע הגיע מעמותה שהקים לה דודי זילברשלג, אולם בשלב מסוים הופסק אותו המימון", מסרו המקורבים.

אתמול נחקר אולמרט באזהרה במשרדי יאח"ה בחשד לשיבוש הליכי משפט והדחה בחקירה ובעדות, בנוגע לתיקי החקירה נגדו שהתנהלו בשנים האחרונות. מדובר בהשלמת חקירה בעקבות העדויות של שאר המעורבים בפרשה אשר החלה במתן עדות של מזכירתו לשעבר של אולמרט, שולה זקן. הוא נחקר במשך שלוש שעות. מחר יינתן גזר הדין בעניינו של אולמרט בפרשת הולילנד, שבה הורשע בקבלת שוחד תמורת קידום פרויקט בנייה בירושלים.

מנצור סירב להגיב לפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully