וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: בור ענק נפער - הנהגים המשיכו בנסיעה

11.5.2014 / 9:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ג'ודי שלום ניר מוזס, רעייתו של השר סילבן שלום, התייחסה הבוקר (ראשון) לסגירת התיק נגד בעלה. בראיון ל"תכנית הבוקר של אורלי וגיא" בערוץ 10 אמרה, כי היא ובעלה לא עשו כל דבר רע וכי התקופה האחרונה הייתה קשה מאוד עבורם. היא התייחסה גם למרוץ של שלום לנשיאות ואמרה: "הייתי שמחה להיות בבית הנשיא".

כתובות "תג מחיר" ו"מוות לערבים" התגלו אתמול על קיר מאפייה בעפולה, כמה שעות לפני העצרת שהתקיימה לזכרה של שלי דדון, תושבת העיר שנרצחה ככל הנראה על רקע לאומני. בתום העצרת עצרה המשטרה כעשרה בני אדם בחשד שחסמו כבישים ויידו אבנים.

במחוזות דונייצק ולוהנסק שבמזרח אוקראינה נפתחו הבוקר הקלפיות לקראת משאל העם שיתקיים באזור. התושבים יחליטו האם להתנתק מאוקראינה, זאת על רקע המשבר עם רוסיה השכנה.

בעיירה טיומן שבסיביר, הגשמים העזים גרמו בשבוע האחרון לקריסתו של חלק מכביש מרכזי. בסרטון שרץ ברשת נראים הנהגים מנסים לנווט את דרכם מסביב לסדק שנפער בכביש, סדק שכפי שניתן לראות, הפך במהרה לבור עצום שיכול היה לבלוע לתוכו מכונית שלמה. למרבה המזל, איש לא נפגע.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית ותחול ירידה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully