וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הזוועות בחולון: "לא זוכרים מקרה כזה"

10.5.2014 / 0:01

במשטרה מודים כי מעצרו של תושב חולון החשוד שכלא את אשתו ההרה ובנותיו במשך כשנה, חשף פרשת התעללות קשה ביותר: "האישה והילדות היו חיוורות, המקרר היה ריק". החשוד מכחיש

צילום: טל אנגלנדר, יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

במשטרת מרחב איילון לא זוכרים מקרה קשה כל כך של התעללות במשפחה, כמו זה שנחשף אתמול בבוקר (שישי) עם מעצרו של תושב חולון, החשוד שכלא את אשתו ההרה ושתי בנותיו, בנות שנתיים וארבע, בחדר קטן בדירתם. "מדובר בפרשה קשה של התעללות נפשית ומינית", אמר קצין החקירות של מרחב איילון, סגן-ניצב רונן שמרי. "אני לא זוכר אירוע שכזה בשנים האחרונות". בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של החשוד עד יום שלישי והטיל צו איסור פרסום על שמו ועל פרטיו המזהים.

אילוסטרציה. אורי לנץ
על פי החשד, האיש נהג לאנוס את אשתו באלימות/אורי לנץ

עוד חדשות מהארץ:
ניסים נדרס למוות כשניסה לעזור: "פצע לכל החיים"
המהלך שסודק את המונופול של חיל האוויר על השמים
שמו של אייל הוסר מהטריאתלון: "המומים וכואבים"

על פי החשד, האיש, בן 27, כלא את האישה, בחודש הרביעי להריונה, ואת הבנות במשך כשנה, ונהג לאנוס את אשתו מדי יום באלימות קשה ולהתעלל בבנותיו. האישה סיפרה לשוטרים כי רק פעם בחודש נהג בעלה לקנות מצרכים בסיסיים לבית, וכי במשך ימים שלמים היא ובנותיה נותרו רעבות. בכל יום, כשיצא הבעל מהדירה, הוא וידא, לדבריה, כי דלת החדר והכניסה של הבית נעולות. כששב מהעבודה, הוא אפשר את פתיחת החדרון והתיר לבנות המשפחה להסתובב בדירה בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"לא הייתה מסוגלת לשרוד את הסבל"

סנ"צ שמרי סיפר כי האישה והבנות הגיעו לתחנת המשטרה במצב קשה. "האישה והילדות היו חיוורות ועל פי סימנים שעל גופם, ראינו שהן זקוקות לטיפול רפואי", תיאר. "המקרר בבית היה די ריק, ונראה היה שהן סובלות מהזנחה קשה. ניסינו להרגיע את הילדות, והשוטרות שיחקו איתן בתחנה בשעה שהאמא מסרה את עדותה".

לדברי סנ"צ שמרי, כשהחוקרים שאלו את האישה מדוע לא התלוננה קודם לכן, "היא הסבירה כי באוזבקיסטן, משם היא מגיעה, אילו הייתה מתלוננת נגד בעלה היו לוקחים מיד את ילדיה, והבעל ברוב המקרים היה משלם כופר לשוטרים ואז היו מאלצים אותה לחזור אליו". הוא הוסיף: "כשהיא הגיעה למצב שבו היא אינה מסוגלת יותר לשרוד את הסבל, היא החליטה לברוח ולצעוק לעזרה".

במשטרה סיפרו כי הפרשה נחשפה שלשום בשעות אחר הצהריים, כאשר שכנתם של בני הזוג התקשרה למוקד 100. "היא הייתה נסערת ובוכייה", שחזר אחד החוקרים. "היא אמרה שהשכנה שלה נמצאת לידה והיא מספרת כי היא עברה התעללות ואונס. מיד שיגרנו ניידות סיור. הנשים התקשו לדבר עברית, ושפת האם שלהן הייתה בוכרית. רק בתחנת המשטרה, באמצעות מתורגמן, שמענו את הסיפור הקשה. אנחנו יודעים שגם הבנות עברו התעללות מצד האב, והזמנו חוקרת ילדים בניסיון לתשאל אותן".

לטענת החוקרים, האב החשוד הכחיש את המיוחס לו וטען בפניהם: "אני אדם ישר, לא עשיתי מעשים כאלו. לא פגעתי - לא באשתי ולא בבנותיי".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 13:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully