וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלח להוריו תמונה עם אקדח - והתאבד: "שבור לב"

אחיקם משה דוד

8.5.2014 / 18:36

בן 21 מחיפה שלח את התמונה להוריו ביום העצמאות ובמקביל כתב פוסט באתר ייעוץ שבו התריע על כוונתו לשים קץ לחייו בשל אהבה נכזבת. "הפחד הגדול שלי זה להתעורר בבית החולים"

איש מול מחשב, אוקטובר 2011. ShutterStock
"שוב קיבלתי את היריקה בפרצוף"/ShutterStock

צעיר בן 21 מחיפה התאבד שלשום (שלישי) בעקבות אהבה נכזבת. זאת, זמן קצר לאחר ששלח להוריו תמונה שלו עם אקדח ואף כתב פוסט באתר ייעוץ על כך שבכוונתו לשים קץ לחייו. מיד לאחר קבלת התמונה, מיהרו הוריו של הצעיר ופנו למשטרה. פניות נוספות הגיעו בעקבות הפוסט באתר – ושוטרי משטרת חיפה פתחו בניסיונות לאתרו, שבמהלכם נודע כי הצעיר שם קץ לחייו.

עוד סיפורים חמים:
חשד: בעלי בית קפה אנס לקוחה ואיים להרוג אותה
אחרי 9 שנים: נעצר "עבריין נמלט" החשוד בשוד בנק
"הוא מכוער!": דייג תפס כריש גובלין במפרץ מקסיקו

הצעיר, שהחזיק את האקדח ברישיון מתוקף עבודתו כמאבטח, כתב את הפוסט באתר "AskPepole" בשעות הערב של יום שלישי האחרון. תחת השם "המתוסכל", הוא ביקש את עזרת הגולשים, תוך שהוא מתאר את עצמו כמופנם ורגיש וככזה שאינו מחפש "סטוצים" אלא אהבת אמת.

"למה לא מעריכים אותי?"

"אני לא מאלה ש'דופקים והולכים'", כתב, וסיפר שלפני ארבעה חודשים הכיר בחורה שממצאה חן בעיניו, אך לאחר חודש הסתיים הקשר ביניהם כיוון שהיא טסה לחו"ל. לדבריו, השניים שמרו על קשר והבטיחו לחכות האחד לשנייה עד שלפני שבועיים הוא ראה "דברים מדאיגים" בחשבון הפייסבוק שלה. בפוסט סיפר הצעיר כי פנה אל הבחורה, שמצדה טענה ש"זה כלום ושזה עוזר לה בהתמודדות שם (בחו"ל)".

אלא שלדבריו, ביום שני חלה תפנית ביחסים. "אתמול, ערב יום העצמאות, ביקשתי ממנה לספר לי הכול", כתב. "אחרי לא מעט סחור וסחור, ביקשתי לשמוע את האמת והיא סיפרה שהיא כבר הייתה עם מישהו אחר (גוי) ולא מתכוונת לחזור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט שכתב הצעיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חיכיתי שלושה חודשים בנאמנות מוחלטת, בתקווה שהיא תחזור", סיפר. "הייתי בארוחה עם המשפחה שלה אפילו, הכול כי הבנתי ממנה שאני דבר שאסור לאבד. אני כרגע מרגיש כל כך שבור לב. תמכתי בה לא מעט, הראיתי לה את אהבתי בכל צורה שהיא ושוב קיבלתי את היריקה בפרצוף. אני לא יודע איך אני יכול להמשיך הלאה מפה ושוקל לסיים את חיי בטרם עת. אהבה נכזבת או לו, זה אולי טריגר מוצדק לחיים הקשים שעברתי. אני לא מספיק טוב? למה לא מעריכים אותי? למה כשאני ניגש לבחורה, היא מצפה שאני אתנהג בגסות במקום להראות לה אהבה מהי? איך אני ממשיך מפה והלאה?".

למכתב הכואב הגיעו כמה תגובות של גולשים שניסו לעודד את הצעיר, אולם כ-45 דקות לאחר פרסום הפוסט הראשון, הוא הגיב שוב, וכתב: "תודה רבה על הניסיונות לעודד אותי, אך החלטתי לסיים את חיי בטרם עת. הפחד הגדול שלי זה להתעורר בבית החולים ולחיות עם הניסיון שכשל כל החיים. ולכן, אני מאוד מקווה שזה יצליח (...) אתם אנשים מקסימים וראוי שיהיו עוד אנשים כמוכם, אך אני נשברתי, נפלתי במערכה".

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully