וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 9 שנים: נעצר "עבריין נמלט" החשוד בשוד בנק

8.5.2014 / 16:13

בשנת 2005 שדדו ארבעה רעולי פנים סניף בנק לאומי באזור. מרכב המילוט שנטשו הוצאו דגימות די-אן-אי, אך המאגר היה דל ולא נמצאה התאמה. רק אתמול נתפס החשוד, לגמרי במקרה

תשע שנים לאחר שוד סניף בנק לאומי באזור, המשטרה עצרה חשוד במעשה. במהלך הלילה (חמישי) הבחינו שוטרי סיור מתחנת לוד בנהג שעורר את חשדם. השוטרים עצרו אותו לבדיקה, אז התברר כי מולם עומד עבריין נמלט, תושב לוד, שמשטרת תל אביב מחפשת במשך תשע שנים.

בשנת 2005 הגיעו ארבעה רעולי פנים אל סניף בנק לאומי ברחוב הרצל שבאזור, כשאחד מהם חמוש באקדח. לעיני העוברים ושבים, השתלטו הארבעה על המאבטח שנכח במקום ולקחו ממנו את הנשק. לאחר מכן פנו אל הכספריות ודרשו את הכסף שבקופות. השודדים נמלטו עם כמה עשרות אלפי שקלים במכונית פונטיאק, שנמצאה מאחור יותר נטושה. אז התברר כי היא נגנבה זמן קצר קודם לכן כדי לשמש רכב מילוט.

בעקבות זאת השודדים זכו לכינוי "כנופיית הפונטיאק". ברכב הנטוש מצאו השוטרים כמה ממצאים שכללו בדלי סיגריות ופריטים נוספים מהם הצליחו החוקרים להפיק DNA, אך באותה תקופה המאגר היה דליל בדגימות ואנשי הזיהוי הפלילי שהיו רק בתחילת הליך הקמתו לא הצליחו לקשור את הדגימות שנלקחו מרכב המילוט לחשודים פוטנציאלים. וכך, שכב תיק החקירה במחלק הפשעים של מרחב אילון במשך תשע שנים.

לפני כמה שבועות נעצר החשוד לראשונה לאחר שביצע עבירות רכוש, אז השוטרים נטלו ממנו דגימת רוק וטביעת אצבעות. בית המשפט הורה לשחררו ולאחר כמה ימים התברר שהחשוד היה בזירת הפשע בשוד באזור בשנת 2005, ובשני מקרי שוד נוספים בקרית אונו. המשטרה הכריזה עליו עבריין נמלט וחיפשה אחריו במשך שבועות. כעת, לאחר שנעצר שוב, מאמינים במשטרה שיצליחו לחשוף גם את זהות שלושת חבריו מ"כנופיית הפונטיאק".

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד: נערים בני 14 השתכרו ותקפו שוטרים
לחיאני הורשע בהפרת אמונים, הפרקליטות תדרוש מאסר וקלון
על חם: נתפס חשוד ב-7 מקרי "תג מחיר" ביקנעם

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully