וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוחר תכשיטים נפצע קשה מירי במהלך שוד בבת ים

17.2.2014 / 14:23

הגבר, כבן 30, נורה בפלג גופו העליון ברחוב בלפור בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים וולפסון בחולון. המשטרה פתחה בסריקות, ושני מעורבים נעצרו

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: טל רזניק

סוחר תכשיטים כבן 30 נפצע בשעות הצהריים (שני) באורח קשה מירי ברחוב בלפור בבת ים. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים וולפסון בחולון, כשהוא פצוע בפלג גופו העליון. על פי החשד, מדובר בשוד שהסתבך. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור החשודים, ושעה קלה מאוחר יותר נעצרו שני בני אדם בחשד למעורבות בירי.

פרמדיק מד"א, עידן הלל, שהגיע למקום בניידת טיפול נמרץ סיפר: "קיבלנו קריאה על אירוע ירי בבת ים. על הכביש שכב גבר כבן 30 בהכרה עם סימני ירי בפלג גופו העליון. פינינו אותו תוך כדי טיפול רפואי לחדר הטראומה בבית החולים וולפסון כשהוא במצב קשה".

אזור הירי

ביום שבת ירו למוות שני רעולי פנים בתאהר ללה, תושב יפו בן 27 המוכר למשטרה, בזמן שישב ברכב במתחם התחנה בטיילת בתל אביב. אלפי בני אדם שפקדו את מתחם הבילויים צפו במתרחש. צוותי מגן דוד אדום ממרחב דן שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של ללה, שנורה בפלג גופו העליון. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בפיקודו ניצב משנה גדי אשד, אשר הנרצח היה יעד מרכזי שלה.

עוד חדשות מהארץ:
האחים יצחק ומיכאל שהורעלו שוחררו לביתם
קריסת הבניין בעכו: "הילדה שאלה איפה אבא ואמא"
גברים בבגדי נשים השאירו עגלת תינוק - ונמלטו

כמה שעות לאחר החיסול הובאו ארבעה גברים לחקירה במשרדי היחידה המרכזית. טרם התבררה מידת המעורבות של הארבעה בחיסול. אתמול בצהריים הוארך בארבעה ימים מעצרם של זיאד חמאד ואוסמה חנון החשודים במעורבות בחיסול.

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
זירת הירי בסוכן התכשיטים שהסתבך ברחוב בלפור 111 בבת ים, פברואר 2014. ניב אהרונסון
זירת הירי, היום/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully