וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כך נראית צניחה מ"מגדל החירות"

טל היינריך

7.5.2014 / 13:05

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

צעירה בת 22 מיצהר נעצרה לאחר שכתבה לתושבים כי היא "בעד זריקת אבנים, גם אם תביא למות חייל". לטעמה, הפעולה לגיטימית גם מבחינה הלכתית. דובר היישוב מסר שדבריה "הוקעו ויוקעו".

אלכסנדר אימיץ', ניצול שואה בן 111, הוא הגבר המבוגר בעולם. אימיץ', יהודי שנולד בפולין ב-1903, הוא פרופסור לכימיה בהכשרתו וחי כיום במנהטן. הוא מעולם לא שתה אלכוהול, נוהג לאכול עוף ודגים בקביעות. וגם אין לו ילדים.

ראשת ממשלת תאילנד, יינגלוק שינאווטרה, הודחה מתפקידה לאחר שהורשעה ב"שימוש לרעה בסמכותה". במהלך חצי השנה האחרונה מחאות המוניות קראו להפלתה. טרם נקבע כיצד ייבחר המחליף שלה.

שלושה אמריקנים החליטו לבצע צניחה חופשית לילית מ"מגדל החירות" בניו-יורק, שהוקם ב"גראונד זירו". כך זה נראה מגובה 541 מטרים. השלושה הועמדו לדין בגין פריצה, סיכון פזיז וטיפוס בלתי-חוקי, וכעת הם שיחררו את התיעוד שלהם ליוטיוב כדי לבקש עזרה במימון הוצאות המשפט.

ותחזית מזג האוויר: היום אחר הצהריים ייתכן גשם מקומי עם חשש לשיטפונות בדרום. מחר צפויה ירידה נוספת בטמפרטורות והתחזקות הגשמים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully