וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודה מיצהר: "חולמת שטיל יפגע בילדי רמאללה"

7.5.2014 / 12:10

הצצה בדף הפייסבוק של הצעירה שכתבה כי "אין בעיה להרוג חייל בפינוי לילי" חושף שלל התבטאויות ארסיות. על "תג מחיר": "כוח של אהבה". על מות שרון: "לשמוח שהרשע הצמח אבד"

מבט חטוף בדף הפייסבוק של הצעירה מיצהר שנעצרה הלילה (רביעי) בחשד להסתה לאחר שכתבה כי "אין שום בעיה הלכתית להרוג חייל בפינוי לילי" מעלה כי אין מדובר בהתבטאות הקיצונית הראשונה שלה. משלל הפוסטים שפרסמה בחודשים האחרונים ניכרת עמדה קיצונית נגד ערבים ונגד יהודים בעלי עמדות שמאל, וכן תמיכה בפעולות "תג מחיר".

עוד על יצהר:
הוארך מעצרם של בני זוג בחשד ל"תג מחיר" בצפון
תושבי יצהר נגד צה"ל: "מסע צלב נגד מקום קדוש"
כוח יס"מ פשט על בית ראש הישיבה הקיצונית ביצהר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"חולמת על מפגע שישגר טיל כתף למוקטעה". אחד הפוסטים שפרסמה החשודה/מערכת וואלה, צילום מסך

באחת התמונות ששיתף בדף הפייסבוק של החשודה פעיל הימין הקיצוני בנצי גופשטיין, נראה מסך הטלפון הנייד שלה, ככל הנראה בעת שערבי טלפן אליה. היא הגיבה על השיחה באמירה "אני אישה נשואה, ואין לי עניין סתם לדבר עם גברים זרים, בטח ערבים יימח שמך".

בפוסט אחר סיפקה הסבר מנומק לשנאתה כלפי ערבים, וכתבה כי הם "גוזלים את אדמתנו ורוצחים את טובי בחורינו, מטמאים את בנותינו וגונבים מכל הבא ליד מרכושנו!". גם את עמדתה בנוגע לפעולות "תג מחיר" הבהירה באופן מפורט. "תג מחיר זו המצאה של יהודים ולעולם תישאר כזו! גם אם פעמיים או שלוש – ערבים ניסו לפברק פעולה דומה, תג מחיר הוא כוח יהודי! היחיד שמגיב בשטח על פגיעה בכבוד עם ישראל! ולא רק כי ממשלת ישראל סירסה את צה"ל – אלא בפשטות – כי אנחנו במלחמה! גם מול הערבים, אבל בעיקר על זהותה היהודית של המדינה!".

"תודה לה' יתברך" על המסגד שהוצת

לדבריה, "תג מחיר הוא המכשול הגדול של המערכת והשלטון המסואב הקיים והוא מערער את הבסיס המעוות שלה – יום-יום, שעה-שעה, מבליט את חולשותיה ועוזר לנו להגחיך את ראשיה, שריה ויועציה שפועלים באופן שמסכן את עם ישראל והתורה וצריך להפיל את שלטונם!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פוסטים בפייסבוק של צעירה מיצהר שהביעה תמיכה בהרג חייל שמשתתף בפינוי לילי. מאי 2014. מפייסבוק, צילום מסך
"עושים בשביל צה"ל את העבודה"/צילום מסך, מפייסבוק

לפי החשודה, תג מחיר הוא בעיקר "כוח של אהבה המעיד על כוחה של הערבות ההדדית בין יהודי לאחיו היהודים... זה לא נובע מתסכול, אלא מתוך עשייה ברוכה למען עם ישראל, פריחה של רוח חדשה, גאווה יהודית ואהבה עצומה לכל יהודי באשר הוא... אם אתם מסכימים עם רוב הנאמר לעיל, סביר להניח שאינכם אמורים להתנצל על פעילות תג מחיר כזו או אחרת או להרגיש צורך להפיל את האשמה על הערבים או על השב"כ, אלא לשמוח שיש בינינו יהודים אנשי חיל שיודעים לעבוד בלי להיתפס, שאוהבים, שאכפת להם! שעושים למען כל אחד מאתנו ולמען ממלכה יהודית אמיתית!". בינואר, לאחר שהוצת מסגד בכפר דיר איסתיא הסמוך לאריאל, כתבה החשודה: "תודה לה' יתברך שפתח לנו את הבוקר עם אור כזה".

פוסטים בפייסבוק של צעירה מיצהר שהביעה תמיכה בהרג חייל שמשתתף בפינוי לילי. מאי 2014. מפייסבוק, צילום מסך
"לא נעים". הפוסט שנכתב בעקבות הצתת המסגד בדיר איסתיא/צילום מסך, מפייסבוק

בעקבות הפעימה השלישית של שחרור המחבלים בדצמבר האחרון שיתפה את חבריה בתקוותיה בנוגע למעשה שהגדירה "ההומני והמוסרי ביותר בעולם". "יש לי חלום על יהודי יקר שלבו בוער, על מפגע בודד, שביום השחרור הקרוב יעמוד במרחק מה מהחגיגות במוקטעה וישגר טיל כתף אחד, אחד בלבד אל תוך החוגגים, אל הפרצוף של אבו מאזן וחבורת הרוצחים האיומים האלו, אל הנשים שמייללות בשמחה ורוקדות כמו חיות צמאות דם, אל הילדים שיגדלו לשחוט אותנו כמו הוריהם ואחיהם ותהיה לוויה עם מאות גופות". היא אף ציינה היא מוכנה להיעצר בעקבות דבריה, ובצעד של התגרות ביחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת מחוז ש"י הוסיפה: "ימ"ר חמניות – אתם מוזמנים לעצור אותי על הפוסט הזה!".

על סרטון שתיעד מתנחלים מכים פעיל שמאל באזור מצפה אשתמוע כתבה החשודה "תמונות יפיפיות! ככה ייעשה לבוגדים ולאויבים! ויישר כוח אדיר לחבר'ה באשתמוע על הפגנת העוצמה!"

"נשמתו של שרון מתפתלת מייסורים"

גם על ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון הייתה לה בטן מלאה, ולאחר מותו בינואר כתבה בפייסבוק כי הוא "חטא כלפי עם ישראל, לכל דורותיו, חטא חמור – בחילול ה' וביזוי שם ישראל באומות... יש מי שממהר לסלוח ולזכור לו חסד נעורים, ואני תוהה למה". היא לא חסכה בביקורת חריפה וציינה כי מדובר דווקא באירוע שיש לשמוח עליו: "מעבר לכך שעם ישראל כנאנס על ידי הרשע הצמח לא צריך לזכור את טובותיו של האנס ביום מותו – אלא לשמוח שאבד! אני אישית לא ממש מתרגשת ממותו של שרון, לא ממש משנה לי אם הוא שוכב מת במיטה כלשהי במוסד כלשהו ומוציאים עליו מיליונים או שעושים לו פסטיבל במשך שלושה ימים עד שקוברים את הגופה שממילא מצומקת, בשמורת טבע ובאופן בלתי חוקי יחד עם יום זיכרון מלא הבל לדורות. אני סמוכה ובטוחה שריבונו של עולם יעשה עמו דין צדק ושנשמתו מתפתלת מייסורים מהדיבורים השקריים וההספדים החנפניים. ככל שיימשך הפסטיבל – כן ייטב ויתייסר".

הלווייתו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, ינואר 2014. לשכת העיתונות הממשלתית
"יום זיכרון מלא הבל לדורות". הלווייתו של ראש הממשלה לשעבר שרון/לשכת העיתונות הממשלתית

החשודה נחקרה בשעות האחרונות, ובצהריים תובא לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בירושלים. בעלה צפוי להיחקר גם הוא. עורך דינה עדי קידר מעמותת "חננו" הגיב על הדברים שבגינם נעצרה: "החשודה נחקרה ומסרה את גרסתה לפיה לא היה שום כוונה להסית בדבריה וחדירה לפורום פרטי הינה דבר פסול. אנו תמהים על מהירות עבודתה של המשטרה לעצור את החשודה בעוד אותה משטרה מגלה סובלנות אין קץ באמירות והסתות ומעשים נגד יהודים בכלל ומתנחלים בפרט".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • יצהר
  • הסתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully