וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה באמצע הלילה: רכב הוצת בחניון, הדיירים פונו

4.5.2014 / 9:27

כוחות של משטרה, מד"א ומכבי אש הוזעקו לבניין מגורים בחולון בשל שריפה שהתפשטה לקומות העליונות. שוטרים איתרו מוקדי הצתה, שאותה ביצע לפי החשד אחד השכנים, שנעצר לחקירה

שריפת ענק באולמי רסיטל. דרור עינב
הכבאים חילצו שלושה לכודים מתוך הלהבות/דרור עינב

שישה בני אדם נפצעו הלילה (ראשון) באורח קל בשריפה שפרצה בבניין ברחוב בר כוכבא בחולון, ככל הנראה בשל כלי רכב שהוצת בחניון המבנה. צוותי מד"א פינו את הנפגעים לקבלת טיפול בבית החולים וולפסון בעיר. במשטרה חושדים כי אחד השכנים, בן 45, שהסתכסך עם בעליו של כלי הרכב, הוא זה שהצית את האש. הוא נעצר לחקירה.

האירוע החל בסביבות השעה 3:00, אז החלה האש להתלקח במכונית מסוג "מאזדה" שחנתה בחניון. האש התפשטה במהירות לעבר דירות הבניין, ולמקום הוזעקו כוחות גדולים של משטרה, מד"א ומכבי אש. כוחות ההצלה שהגיעו למקום החלו לפנות את עשרות הדיירים מבתיהם. בשלב מסוים, אף נלכדו זוג הורים ובנם הקטן בדירה בקומה השלישית. כוחות ההצלה חששו לחייהם של השלושה, ובעזרת מנוף גבהים חילצו הכבאים את הלכודים.

מכונית ה"מאזדה" שעל פי החשד הוצתה נשרפה כליל, והשוטרים איתרו שני מוקדי הצתה במקום. לאחר חקירה ראשונית של בעל כלי רכב, הוא הצביע על השכן שנמצא בסכסוך עמו. השכן נעצר כאמור, ובשעה זו נחקר בתחנת משטרת מרחב איילון בחשד לגרימת ההצתה.

עוד בוואלה! חדשות:
"11 פעילי אל-קאעדה נעצרו בחשד שחטפו המטוס המלזי"
מתייחדים עם זכר הנופלים: אירועי הזיכרון ברחבי הארץ
נפאל: ישראלי בן 28 התמוטט ומת בבית חב"ד

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully