וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה: מחיר הדלק התייקר בשבע אגורות לליטר

לאחר שבחודש שעבר נרשמה ירידה קלה של שלוש אגורות, הלילה עלה מחירו של ליטר בנזין 95 בתחנה בשירות עצמי בכמעט 1%, והוא יעמוד על 7.57 שקלים. באילת יהיה המחיר 6.41 שקלים

אילוסטרציה. ShutterStock
בחודש שעבר דווקא נרשמה ירידה במחיר/ShutterStock

מחירי מוצרי הדלק הנמצאים בפיקוח ונמכרים לצרכן בתחנות הדלק עלו הלילה (חמישי) בשבע אגורות לליטר. המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) יעמוד החל מהיום על 7.57 שקלים לליטר, עלייה של 0.93% לעומת החודש שעבר. עמלת תדלוק במשאבה המיועדת לתדלוק על ידי עובד התחנה תעמוד על 18 אגורות לליטר (כולל מע"מ), וזאת ללא שינוי מהחודש הקודם.

כמו כן, המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (לא כולל מע"מ) יעמוד על 6.41 שקלים לליטר, שש אגורות יותר מאשר בחודש הקודם. מדובר בעלייה של 0.94%. עמלת תדלוק במשאבה המיועדת לתדלוק על ידי עובד תחנת התדלוק (לא כולל מע"מ) תעמוד על 15 אגורות לליטר, וזאת ללא שינוי מהחודש הקודם.

בסוף החודש שעבר נרשמה ירידה של שלוש אגורות במחירי הדלק, ומחירו של ליטר בנזין עמד על 7.5 שקלים. זאת, לאחר שבחודש מרץ האחרון עלו מחירי הדלק ב-17 אגורות לליטר, והאמירו ל-7.53 שקלים לליטר. עלייה של 2.31% בהשוואה לחודש פברואר. באילת עלה המחיר לצרכן בשירות עצמי ל-6.38 שקלים לליטר.

עוד בוואלה! חדשות:
קצינים בנח"ל: "הצבא איבד שליטה על מחאת הלוחמים"
"אני מתביישת שח"כית מפרה חוק ומשתמשת בסמים"
הבית הלבן על ההוצאה להורג שארכה 43 דקות: "לא הומני"

  • עוד באותו נושא:
  • דלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully