וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מתביישת שח"כית מפרה חוק ומשתמשת בסמים"

30.4.2014 / 20:05

סגנית שר הפנים פאינה קירשנבאום תקפה את תמר זנדברג, שהודתה בריאיון לוואלה! חדשות שהיא מעשנת ג'וינטים, ואמרה שבכוותה לפנות לוועדת האתיקה. "זו מלחמה על העתיד של המדינה"

צילום מסך

סגנית שר הפנים, פאינה קירשנבאום (ישראל ביתנו), תקפה היום (רביעי) את חברת הכנסת תמר זנדברג (מרצ), שהודתה בשבוע שעבר בריאיון לוואלה! חדשות כי היא מעשנת מריחואנה. "אני מתביישת שחברת כנסת אומרת שהיא מפרה חוק ומשתמשת בסמים", אמרה קירשנבאום באירוע של הרשות למלחמה בסמים שהתקיים הבוקר בתל אביב. "בכוונתי לפנות לוועדת האתיקה של הכנסת כדי לבחון אם מדובר באמירה לגיטימית כשהיא מגיעה מחברת כנסת".

ח"כ תמר זנדברג: "אני מעשנת מריחואנה ואיני פושעת". מערכת וואלה
"האם תרצו שהרופא שמטפל בכם יעשן לפני הטיפול?". תמר זנדברג בריאיון לוואלה!/מערכת וואלה

בריאיון סיפרה זנדברג שהיא נוהגת לעשן ג'וינטים באירועים חברתיים. סגנית השר תהתה בפני הקהל: "האם תרצו שהרופא שמטפל בכם יעשן לפני הטיפול? שנהג ההסעות של הילדים יעשן? שהגננת תעשן? זה דבר שנוגע לכל אחד ואחת מאיתנו. אני תומכת בשימושים רפואיים, אבל לגליזציה של שימוש בסמים תפגע בבסיס קיומה של המדינה, ברצון ליצור ולפתח, ולכן זו מלחמה על העתיד של המדינה".

החודש הפגינו כ-2,000 בני אדם בירושלים בעד לגליזציה של סמים קלים, תחת הכותרת "ליל הבאנגים הגדול". המפגינים חסמו כביש בשדרות רבין וצעקו סיסמאות שונות בעד לגליזציה, כגון "העם דורש קנביס חוקי". המשטרה עצרה ועיכבה לחקירה במהלך ההפגנה 30 צעירים שהשתתפו באירוע. 23 מתוכם נעצרו בחשד להפרת הסדר הציבורי ושבעה נוספים נעצרו בגין עבירות סמים.

עוד בוואלה! חדשות:
המסיבה הסודית: מאות קטינים נתפסו שתויים בחוף
שבו ללימודים - וגילו שתילי מריחואנה בחצר המכללה
13 שנות מאסר לדוקר החייל במועדון בירושלים

לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully