וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבו ללימודים - וגילו שתילי מריחואנה בחצר המכללה

תלמידי מכללת שנקר מצאו את העציץ כשחזרו מחופשת הפסח, אך ההנהלה עקרה אותו רק הבוקר. נשיאת המכללה, יולי תמיר: "זו עבירה חמורה, נעניש בחומרה את השותלים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שתיל המריחואנה בחצר המכללה, לפני עקירתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטודנטים הלומדים במכללת שנקר ברמת גן גילו בשובם מחופשת הפסח שתילי מריחואנה, שנשתלו בחצר הראשית בין שני בנייני המכללה. השמועה על העציץ, המתנשא לגובה של למעלה ממטר, התפשטה במהירות בין תלמידי המכללה וההנהלה, שרק הבוקר (רביעי) עקרה את הצמח.

"לא ידענו דבר וחצי דבר על קיום השתילים. נטפל בכך בחומרה רבה", אמרה נשיאת מכללת שנקר ושרת החינוך לשעבר, פרופ' יולי תמיר. "שנקר אינה דוגלת בגידול מריחואנה באופן חד משמעי, זאת עבירה חמורה ונעניש את השותלים בכל חומרת הדין".


עוד ידיעות על חינוך
בשל סגירת בית ספר: 740 תלמידים בראשל"צ שובתים
אזרח התלונן על השר פירון: "צרך ריטלין ללא מרשם"
בגני הילדים ילמדו על השואה: "תקופה קשה לפני שנים רבות"

משיחות עם סטודנטים במכללה עלה הרושם כי סגל המרצים וההנהלה ידעו על קיומו של השתיל ובחרו להתעלם. "העישון בשנקר קיים בכל המחלקות, לדעתי גם בשעות הלימודים וגם לאחר מכן, אז בואו לא ניתמם", סיפר דניאל, סטודנט במכללה. "בכלל, בקרב סטודנטים זה מאד נפוץ. כמו שמוכרים פה גם בירות, כלומר שותים במהלך היום ובמיוחד בתקופת מבחנים, אז כך גם מעשנים".

השותלים, שהעדיפו להישאר אנונימיים, הסבירו לחבריהם כי זו דרכם להיאבק בחוקים האוסרים שימוש בקנאביס ולהפגין תמיכתם בלגליזציה של הסם.

נטיעת העציץ, לפי חבריהם של השותלים, נועדה לסמן שקנאביס הוא חלק מהצומח, ולכן טבעי שיגדל בין שאר הצמחים. "כולנו הבנו שזאת המטרה שלהם, וזה קצת הצחיק אותנו, אבל לא מעבר. לא באמת נוצר דיון סביב", הוסיף הסטודנט דניאל. "דעותיי האישיות חלוקות מאד - מצד אחד שלטון החוק הוא שקובע בסופו של דבר ואי אפשר להתעלם ממנו, אך מצד שני אני חושב שצריך לתמוך בלגליזציה, רק בדרכים המקובלות".

"באופן אישי זה דבר לא חוקי ואין לו מקום להיות במוסד חינוכי. בעיניי זה מאד פסול", אמרה י', סטודנטית שנה שלישית לעיצוב בשנקר. "בסביבה שלי אף אחד לא התנגד לכך. לכל אחד יש פה את האינטרסים שלו, לא רוצים לריב עם אף אחד ולא מוחים יותר מדי, אבל לחלוטין צריך לטפל בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully