וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו גינה ה"תג מחיר": "נוגד את הערכים שלנו"

1.5.2014 / 0:01

במפגש עם פעילי ליכוד מהמגזר הערבי, הבדואי, הדרוזי והצ'רקסי התייחס ראש הממשלה לאירוע בפרדיס, ואמר כי הדבר מקומם. "אנו פועלים לתפוס את האחראים ומשתמשים באמצעי שב"כ"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד, קריינות: אביב אברמוביץ'

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש (רביעי) לאירועי "תג מחיר" האחרונים, ובפרט לזה שנעשה אתמול בפרדיס, ואמר כי מה שקרה "הוא דבר מקומם". במפגש בירושלים עם פעילי ליכוד מהמגזר הערבי, הבדואי, הדרוזי והצ'רקסי, הוסיף נתניהו: "אנו פועלים לתפוס את האחראים. הגדלתי את היכולות לטובת העניין ואנו משתמשים באמצעי שב"כ". לדבריו, "זהו יעד מרכזי, כי זה נוגד את כל המהות שלנו ואת הערכים שלנו".

עוד על אירועי "תג מחיר":
ארה"ב: עלייה במעשים של של קיצונים בישראל
"עברייני תג מחיר בצפון - מתנחלים שהורחקו מהגדה"
שוב "תג מחיר" ביוקנעם: רכבו של ערבי-ישראלי הושחת

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה. מרץ 2014. עמית שאבי, מערכת וואלה! NEWS
"הגדלתי את היכולות לטובת העניין". ראש הממשלה נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, עמית שאבי

ביום שלישי בבוקר התעוררו תושבי הכפר הצפוני והבחינו בצמיגים שנוקבו ובכתובות נאצה שרוססו במהלך הלילה על ידי אלמונים. על קיר אחד המסגדים בכפר רוסס מגן דוד וכן הכתובת "סוגרים מסגדים במקום ישיבות". שלושה אלמונים תועדו במצלמות אבטחה עוזבים את המקום אחרי זמן קצר. המשטרה טרם עצרה חשודים במעשה.

בעקבות התקרית האחרונה הייתה אתמול שביתה במועצה המקומית, ובמסגרתה הלימודים לא התקיימו ובתי העסק לא נפתחו. יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג ביקר ביישוב ונפגש עם ראש המועצה יונס מרעי. הרצוג קרא "לערב את כל גורמי החוק, כולל משרד המשפטים, ולפעול למיגור התופעה, ואמר כי יש לנהוג כלפי המבצעים "כפי שנוהגים כלפי ארגוני טרור". היום יגיע לפרדיס שר החינוך שי פירון, והוא צפוי לבקר יחד עם ראש המועצה מרעי במסגד המקומי שרוסס ובבית הספר המקומי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
כתובת תג מחיר רוססה על קיר מסגד בכפר פורדיס, אפריל 2014. שלומי גבאי
שלושה אלמונים תועדו. כתובת שרוססה על קיר המסגד בפרדיס, שלישי/שלומי גבאי

בחודש האחרון בוצעו לא פחות מתשע פעולות "תג מחיר" באזור הצפון בלבד, האחרונה בהן אירעה אתמול בבוקר ביוקנעם עילית – ניקוב צמיגים של מכונית שבבעלותו של ערבי. במחוזות צפון וחוף במשטרה בודקים בימים אלה אם האחראים למעשים פועלים בתיאום אלה עם אלה, או שמא משתייכים לכמה חוליות – דבר המקשה על איתור חשודים.

בתוך כך, אמש עצרו שוטרים ממחוז ש"י שני זוגות תושבי ההתנחלות יצהר שבשומרון, בחשד שהיו מעורבים באירוע "תג מחיר" באום אל-פחם לפני כשבוע וחצי. אחד מהזוגות נעצר מכיוון שברשותו מכונית שתועדה עוזבת את הזירה בסרטון אבטחה שבידי המשטרה.

(עדכון ראשון: 23:46)

לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully