וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר תועד תוקף עציר עירום באקדח טייזר - וזוכה

צעיר בריטי שנקלע לקטטה במועדון הובל לתחנת המשטרה, שם נאלץ להתפשט כדי לעבור חיפוש גופני. כשהשליך את תחתוניו לעבר השוטר, הותקף ב-50 אלף וולט. כעת נפתחה החקירה מחדש

צילום: מצלמת אבטחה

שוטר בריטי שתועד תוקף עציר עירום באקדח טייזר, זוכה מתקיפה בבית המשפט. תיעוד התקיפה דלף מתחנת המשטרה ופורסם באתר האינטרנט של ה"גרדיאן", אחרי הפסיקה השנויה במחלוקת. כעת נפתחה חקירה חדשה בעניינו של השוטר, לי בירץ'.

התקרית החמורה התרחשה ב-23 בדצמבר 2012. בתיעוד נראה השוטר בירץ', בן 30, מגיע לתא המעצר בעיר מלקשם, יחד עם העציר דניאל דוב. דוב נעצר כשהוא שיכור בשעות הלילה מחוץ למועדון לילה בווילטשייר, אחרי שנקלע לקטטה עם גבר אחר.

דוב, בן 23, נדרש להתפשט כדי שייערך חיפוש על גופו לבדיקת סמים. הוא השליך את תחתוניו לעבר בירץ', מה שככל הנראה עורר את חמתו של השוטר. בירץ' שלף את אקדח הטייזר שהחזיק מאחורי גבו, וירה לעבר דוב זרם חשמלי של 50 אלף וולט. דוב התמוטט וקרס לרצפת החדר.

חדשות נוספות מהעולם
חשש: מאות נערות שנחטפו בניגריה נמכרו כשפחות מין
ההוצאה להורג השתבשה, האסיר התענה 43 דקות עד שמת
אוקראינה: איבדנו שליטה במזרח, נערכים לפלישה רוסית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומים: מתוך קלטת האבטחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיון שנערך בבית משפט בבריסטול, חבר משפטים זיכה את השוטר תוך 60 שניות בלבד, וקבע כי הוא לא אשם בתקיפה שיוחסה לו. בסרטון המלא, נשמע השוטר צועק על העציר: "תקפת אותי, אל תעשה את זה שוב".

לטענת השוטר, הוא חש סכנה כאשר העציר השליך עליו את התחתונים. "הרגשתי שהוא יכול לתקוף אותי ואת העמיתים שלי, אלמלא השתמשתי בטייזר". הוא הסביר כי נאלץ להשתמש באקדח החשמלי, משום שהעציר היה עירום. "לא היה במה לתפוס אותו".

ב-2010 תועד שוטר מאותה תחנה גורר בחוזקה עצירה בת 57 לתוך תא. הוא נכלא אחרי שנקבע כי גרם לה חבלות קשות. מאוחר יותר שוחרר אחרי שערער על פסק הדין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully