וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי מין? "הרוצחת הסקסית" דקרה בגלל כסף

בית המשפט באיטליה שהרשיע את אמנדה נוקס בפעם השנייה ברצח שותפתה לדירה, פרסם מסמך המנמק את החלטתו. בין היתר, נכתב שהרצח לא בוצע בעקבות "משחק מין סוטה" כפי שנטען תחילה

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

(בסרטון: נוקס פורצת בבכי בראיון לאחר הרשעתה החוזרת, ינואר 2014)

התפתחות חדשה במשפטה של אמנדה נוקס: בית המשפט באיטליה, שלפני כשלושה חודשים הרשיע את מי שזכתה לכינוי "הרוצחת הסקסית" בפעם השנייה ברצח שותפתה, הפיץ היום (שלישי) מסמך המסביר את החלטתו. המסמך, המכיל 337 עמודים, חושף בין היתר כי הסיבה שבגינה דקרה הסטודנטית האמריקנית את חברתה מרדית' קרצ'ר היא ויכוח על כסף, ולא – כפי שנטען תחילה – "משחק מין סוטה" ששיחקו עם בן זוגה של נוקס בעבר, רפאל סולסיטו, שהורשע גם הוא ברצח.

חדשות נוספות מהעולם:
ג'ון קרי: חשפנו את רשת המרגלים הרוסים באוקראינה
בריטניה: נתקעה בין צריחי קתדרלה בגובה 45 מטר
מזעזע: המורה האהובה נדקרה למוות - מול כל הכיתה

מהמסמך שפרסם בית המשפט האיטלקי עולה גם כי האדם השלישי שהורשע ברצח, רודי הרמן גואדה, לא פעל לבדו וכי הפצעים שהתגלו על גופתה של קרצ'ר מעידים על "תוקפים מרובים". על פי המסמך, לפחות שני סכינים שימשו לדקירתה למוות של קרצ'ר. כמו כן, עולה כי על הגופה נמצאו טביעות אצבע המעידות על כך שהיא גילתה איפוק – מה שפוסל את האפשרות, לפי המסמך, שגואדה היה התוקף היחיד.

אמנדה נוקס, "הרוצחת הסקסית", בראיון לכתבת רשת ABC, רובין רוברטס, לאחר הרשעתה בשנית, 31 בינואר 2014. רויטרס
נוקס פורצת בבכי בראיון שהעניקה לרשת ABC לאחר הרשעתה החוזרת/רויטרס

באשר למערכת היחסים בין שתי השותפות, מגלה המסמך כי ישנן ראיות רבות לכך שהיא הייתה "רעה". בית המשפט ציטט במסמך דברים שאמר גואדה בחקירתו במשטרה, לפיהם קרצ'ר האשימה את נוקס בכך שלקחה כסף מחדרה.

שחרורו של המסמך פותח את הדלת בפני נוקס לערער לבית המשפט העליון באיטליה. אם בית המשפט העליון יאשר את ההרשעה החוזרת, יחל מאבק ארוך להסגרתה לאיטליה של נוקס, השוהה בארצות הברית מאז זוכתה מההרשעה הראשונה ב-2011.

מרדית - מרדית קרצ'ר שנרצחה באיטליה. AP
נדקרה למוות באמצעות שני סכינים. קרצ'ר/AP

נוקס וסולסיטו הורשעו בדצמבר 2009 ברצח קרצ'ר שנתיים קודם לכן. נוקס נשלחה אז ל-26 שנות מאסר ואילו סולסיטו נידון ל-25 שנים בכלא. גואדה נשלח במשפט נפרד ל-16 שנות מאסר. אלא שכשנתיים לאחר גזר הדין, באוקטובר 2011, קיבל בית המשפט את ערעורם של השניים וקבע כי העדויות בתיק אינן אמינות. במרץ 2013 הפך בית המשפט העליון באיטליה את ההחלטה והורה על קיום משפט חוזר – שבמהלכו כאמור הורשעו שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully