וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: נתקעה בין צריחי קתדרלה בגובה 45 מטר

האישה, בת כ-60, חולצה על ידי מסוק של חיל האוויר המלכותי לאחר שנפלה מגובה 9 מטרים במהלך סיור באחד המגדלים הגבוהים בכנסייה. היא נפצעה בכמה אזורים בגופה, אך מצבה יציב

סרטון חובבים שהועלה לרשת

(האישה מחולצת במסוק חיל האוויר המלכותי)

חילוץ מלכותי: אישה בשנות ה-60 לחייה חולצה היום (שלישי) על ידי מסוק של חיל האוויר המלכותי הבריטי לאחר שנפלה ונלכדה בגובה 45 מטרים בקתדרלת וויילס שבסאמרסט, אנגליה. האישה נפצעה בזרוע, ברגל ובאגן, אך פונתה במצב יציב לבית החולים. לא נשקפת סכנה לחייה.

עוד חדשות מהעולם:
תאונה אמונית: נהרג מפסל ישו בטקס לכבוד האפיפיור
צפו: מורה העניקה ריקוד אירוטי לתלמיד מול הכיתה
צפו: גור "חמוזברה" נולד בגן חיות במקסיקו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתנשאת לגובה 55 מטרים. קתדרלת וויילס שבעיר סמארסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי דוברות הקתדרלה, האישה הייתה חלק מקבוצה של 12 מטיילים. הקבוצה הייתה באמצע קבלת הסבר מודרך ליד אחד מהמגדלים הגבוהים שבקתדרלה, במסגרת סיור שהוקדש ל"חלקים הגבוהים" במבנה. במהלך ההסבר ומסיבה שטרם התבררה, נפלה האישה מגובה תשעה מטרים.

למזלה של המטיילת, חייה ניצלו לאחר שנתקעה בין שני צריחים של הקתדרלה, בגובה 45 מטר מעל פני הקרקע. עם זאת, היה צורך לחלצה לאחר שלא יכולה הייתה לזוז ולהגיע למקום בטוח. כוחות ההצלה נקראו למקום, ובסיוע רופא, פרמדיקים ומסוק של חיל האוויר המלכותי, חולצה האישה ופונתה לבית החולים בבריסטול במצב יציב.

מנהל הקתדרלה, ד"ר פול ריצ'רדס, אמר כי עד שתסתיים חקירת האירוע בוטלו כל הסיורים המתוכננים במקום. דובר האתר מסר לכלי התקשורת כי לאחר המקרה, הופעל נוהל חירום באופן מיידי והוזעקו כוחות ההצלה, ביניהם, כאמור, מסוק החילוץ.

קתדרלת וויילס, שתחילת בנייתה מתוארכת למאה ה-12 וסופה לסוף המאה ה-15, נבנתה על ידי הרומאים הקתולים. היא מתנשאת לגובה של 55 מטרים ומכילה שלושה מגדלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully