וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכז המודיעין חשוד שקיבל גם שוחד מיני מזונות

29.4.2014 / 11:38

אהרון קדוש קיבל על פי החשד שוחד בתמורה לכך שהתריע בפני נערות ליווי, סרסורים ובעלי מועדוני הימורים על פשיטות מתוכננות. עורכי דינו: הוא לא הפקיר את המשטרה. מעצרו הוארך

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל

בית המשפט השלום בירושלים האריך הבוקר (שלישי) ביומיים את מעצרו של אהרון קדוש, רכז מודיעין ממשטרת זבולון שבצפון החשוד כי קיבל שוחד כספי ומיני בתמורה לכך שהתריע בפני נערות ליווי, סרסורים ובעלים של מועדוני הימורים על פשיטות מתוכננות של המשטרה. הוא חשוד בקבלת שוחד, באיומים ובשימוש לרעה בכוחו. בית המשפט אסר את פרסום תמונתו של קדוש, אך הותיר לפרסם את יתר הפרטים.

רכז מודיעין החשוד בשוחד בבית משפט השלום ירושלים, אפריל 2014. יואב דודקביץ'
"מעולם לא נתן אינפורמציה לעבריינים". קדוש מובא לדיון שבו הוארך מעצרו, הבוקר/יואב דודקביץ'

קדוש נעצר לאחר חקירה סמויה שניהלה בחודשים האחרונים המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). עיקר החשדות מתמקד בשיתוף פעולה עם זונות העובדות באזור הצפון. על פי החשד, בכמה מקרים התריע בפניהן לפני פשיטות משטרה שעליהן ידע מתוקף תפקידו בעבור כסף או מין. נוסף על כך, הוא חשוד שקיבל אלפי שקלים מבעלים של מועדוני הימורים בתמורה להתרעות מוקדמות על פשיטות וכן בתמורה להגנה מפני פעילות משטרה.

במסגרת הפרשה נעצרו גם שישה אזרחים החשודים שנתנו לקדוש את השוחד, ובימים הקרובים צפויים מעצרים נוספים. במקביל, בודקים במח"ש חשד למעורבות שלו בפרשות שוחד נוספות.

סנגוריו של קדוש, עורכי הדין תומר נווה ושלומית אדיקה, אמרו הבוקר כי רשימת המעשים שמיוחסת לו אינה מגובה בראיות. "לטעמנו, חלק נכבד מהחשדות אינו מוצק" טענו הפרקליטים. "מדובר בטענות של מקורות ששתפו עמו פעולה באופן רציף במסגרת עבודתו. על חלקם הוא נתן תשובה מפורטת ועניינית. לגבי שאר הנתונים, במסגרת החקירה הוא ייתן הסברים לגבי כלל החשדות". לדבריהם, "החשוד מעולם לא הפקיר את המשטרה,ומעולם לא נתן אינפורמציה לעבריין כזה או אחר. מדובר באדם שבמשך 30 שנה היה אמון על ביטחון הציבור, גם אם כשל ולו במעט – הדברים יצטרכו להילקח בפרופורציה המתאימה ולא לייחס לו חשדות שלא היו מנת חלקו".

עוד בנושאי משפט ופלילים:
שלב הטיעונים לעונש בהולילנד: אולמרט ידבר בדיון
חשד ל"תג מחיר" בפורדיס: כתובת על מסגד וניקוב צמיגים
אהוד ברק מסר עדות בפרשת הרפז: "אשכנזי איים עליי"

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully