וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לולא אולמרט אימץ אותי, הייתי נרקומנית וזונה"

29.4.2014 / 0:50

שולה ניידס, בתו המאומצת של ראש הממשלה לשעבר, סיפרה במכתב תמיכה שהציגה בשלב הטיעונים לעונש בפרשת הולילנד, כי עברה התעללות בילדותה ושמשפחת אולמרט הצילה את חייה

צילום: דניאל בוק, טל אנגלנדר, אבי כהן; עריכה: גדי וינסטוק, יותם בן-דוד; קריינות: לירון בארי

(הפרקליטות דורשת: לפחות 6 שנות מאסר לאולמרט)

"שמי שולה ניידס ואני בתם הלא ביולוגית של עליזה ואהוד אלמרט" - כך נפתח אחד ממכתבי התמיכה שהעבירו אתמול (שני) פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר לשופט דוד רוזן, במהלך שלב הטיעונים לעונש בתיק הולילנד, שבו דרשה הפרקליטות לגזור על אולמרט שש שנות מאסר לפחות. אולמרט, שבחר שלא להביא עדי אופי שיעידו להגנתו, הציג במקום מכתבי תמיכה, בין היתר של מפקד פיקוד דרום לשעבר, אלוף (במיל') דורון אלמוג.

עוד בוואלה! חדשות:
בשבוע שעבר: ברק מסר עדות על פרשת הרפז
הסנקציות נגד הרשות יצאו לדרך: ישראל החלה ב"צעדי ענישה"
חשד: רכז מודיעין עדכן זונות על פשיטות בעבור כסף


"נולדתי כילדה תשיעית למשפחה ברוכת ילדים, ובזמן הלידה אמי נפטרה", כתבה ניידס. "מרגע לידתי, אחי ואבי האשימו אותי ברצח אמי. כשהחזירו אותי מבית היולדות, כיבו עליי אבי ואחיי סיגריות ומאז לא הפסיקו להתעלל בי נפשית ופיזית כנקמה על מות אמי". ניידס תיארה ילדות עצובה, שבמהלכה התגלגלה בין משפחות אומנות ולבסוף שהתה בפנימייה סגורה. הכול השתנה ברגע שהגיעה עובדת סוציאלית בשם עליזה אולמרט, שערכה סקר על ילדים שמשפחתם ניתקה איתם כל קשר. "עמדתי בשער כמו תמיד, מצפה שיבואו וייקחו אותי. ברגע שראיתי אותה, רצתי לקראתה, תפסתי לה את היד והתחננתי שתיקח אותי אליה ושתהיה אימא שלי. זה היה הצעד הכי נכון והכי טוב שעשיתי בחיים שלי".

אהוד אולמרט בכניסה לביהמ"ש המחוזי תל אביב לדיון בשלב הטיעונים לעונש. אפריל 2014. דרור עינב
"הם לימדו אותי כל מה שאני יודעת". אהוד אולמרט בבית המשפט, אתמול/דרור עינב

"עליזה חזרה הביתה וסיפרה עליי לאהוד. הם היו זוג צעיר בתחילת דרכם, הורים לשלושה ילדים קטנים. הם ניסו לחפש לי משפחה אומנת, שתארח אותי בזמן סופי שבוע וחגים", סיפרה ניידס. "אחרי שהתעקשתי על משפחת אולמרט, עליזה ואהוד הבינו שהאכזבה שלי עלולה להיות הרסנית. אחרי כמה שעות שהתעקשתי לא לעזוב את השער ולעבור למשפחה אומנת אחרת, הגיע פתאום אהוד אולמרט, סיפר לי מה קרה ולקח אותי לביתם. מאותו רגע אהוד ועליזה היו ההורים שלי, וילדיהם היו האחים שלי. הם לימדו אותי כל מה שאני יודעת. אחרי כמה ביקורי חופשות הם החליטו להיות משפחה אומנת באופן מלא ולא חזרתי יותר לפנימייה". היא הדגישה כי "אלמלא הגעתו של אהוד, הייתי היום נרקומנית ופרוצה בדיוק כמו האחים והאחיות שלי".

"אהוד נתן לי גב כדי שלא אפול, הוא אבא שלי"

כיום, ניידס היא מורה לשחייה והידרותרפיה, נשואה ואימא לשני ילדים. "בחיים לא חשבתי שאלמד, שאעבוד, שאתחתן ואביא ילדים. רק בזכות האמון שאהוד ועליזה נתנו בי, הצלחתי לשנות את המסלול שלי. בשבילי, לאורך כל החיים, גם כשהוא היה עסוק בדברים חשובים, אהוד נתן לי גב כדי שלא אפול. הוא תמיד היה עם אוזן קשבת ועם העצה הנכונה. הוא אבא שלי", חתמה את המכתב המרגש.

מלבד מכתביהם של ניידס ושל אלמוג, אנשים נוספים הביעו את תמיכתם בראש הממשלה. נאווה ברק, נשיאת עמותת על"ם כתב כי היא רוצה "להודות לו באופן אישי על הירתמותו לעמותת על"ם לאורך שנים ארוכות, הן בהתנדבות אישית והן בתפקידיו הציבוריים". גם הרב אלימלך פירר, זוכה פרס ישראל בעבר, שלח מכתב שבו ציין: "הדברים לא נועדו להפחית מחומרת הכישלון שנכרך בשמו של אולמרט, אלא להאיר נקודות הראויות להערכה ולהוקרה בהתנהגותו כאדם וכאיש ציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully