וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנקציות נגד הרשות יצאו לדרך: ישראל החלה ב"צעדי ענישה"

29.4.2014 / 0:06

גורם מדיני בירושלים אמר לוואלה! חדשות כי ישראל החלה לקזז את חובותיה הכספיים של הרשות הפלסטינית מהמסים שנגבים עבורה. לדבריו, זה "צעד ראשון בלבד", ונשקלים עוד צעדים

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

(נתניהו על הפיוס עם חמאס: אבו מאזן כרת ברית עם מכחישי שואה)

הסנקציות הכלכליות יוצאות לדרך: גורם מדיני ישראלי אמר אמש (שני) לוואלה! חדשות כי ישראל החלה בהפעלת "צעדי הענישה" הכלכליים שעליהם הוחלט בעקבות הסכם הפיוס הפנים-פלסטיני בין פתח לחמאס. לדברי הגורם, ישראל החלה לקזז את חובותיה של הרשות הפלסטינית מכספי המסים שהיא גובה עבורה, ואף הודיעה על כך לרשות. הוא הוסיף כי מדובר ב"צעד ראשון בלבד".

אבו מאזן – ראמללה, 26 באפריל 2014. רויטרס
בין היתר, ישראל שוקלת לשלול תעודות VIP. יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן/רויטרס

בירושלים שוקלים כמה צעדי ענישה. בין היתר, נשקלת האפשרות לבטל חלק מתעודות ה-VIP של בכירי הרשות הפלסטינית, המאפשרות להם תנועה חופשית יחסית בתחומי הגדה המערבית, בכניסה לישראל ובכניסה לרצועת עזה. כמו כן, נבחנת הקפאת הקידוחים בשדה הגז הטבעי של הפלסטינים מול חופי רצועת עזה.

שגריר ישראל בארצות הברית, רון דרמר, אמר אמש בנאום בפני הליגה נגד השמצה כי ישראל לא תנהל משא ומתן עם כל ממשלה פלסטינית שמתבססת על חמאס, גם אם זו לא תכלול שרים מטעם הארגון. "אומרים ששלום עושים עם אויבים, אבל שלום עושים עם אויבים שרוצים שלום", אמר דרמר. "חמאס הוא אויב שאינו רוצה בשלום. ישראל לא תנהל משא ומתן לשלום עם ממשלה פלסטינית שנתמכת על ידי חמאס".

(עדכון ראשון: 23:39)

לפניות לכתב אמיר תיבון: amir.tibon@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully