וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שעות בודדות: שני פשעי שנאה נגד ערבים בצפון

בעכו נחשפה כתובת "מוות לערבים" על קירות תיכון בשכונה המזרחית בעיר, וביקנעם רוססה הכתובת "תג מחיר" על כלי רכב השייך לערבי-ישראלי. "זה עצוב, מקווה שיתפסו את הרשעים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעם הרביעית בחודש האחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שתי כתובות נאצה התגלו הבוקר (ראשון) בצפון הארץ - כתובת "תג מחיר" רוססה על כלי רכב של ערבי-ישראלי ביקנעם, כשגם שניים מצמיגי הרכב נוקבו. בעכו התגלתה כתובת "מוות לערבים" על קירות של תיכון בעיר.

"לא האמנתי שזה יקרה כאן, 15 שנה אני עובד עם יהודים, לא האמנתי", אמר בעל המכונית, ירסן עקרב, קבלן מכפר קנא. זו הפעם הרביעית בחודש האחרון ביקנעם, שבה נפגע רכושם של אזרחים ערבים-ישראלים על רקע דומה. בנוסף לכתובת "תג מחיר" שרוססה על מכוניתו, נוקבו שניים מצמיגיו של כלי הרכב של עקרב. "אני רוצה שיתפסו את כל הרשעים – היהודים והערבים. זה עצוב", אמר.

בעכו נחשפה היום כתובת "מוות לערבים" על קירות תיכון בשכונה המזרחית בעיר. כמו כן, בוצע ניסיון להצית את התורן שעליו מונף דגל המדינה, ורוססו כתובות נאצה נגד הנהלת התיכון. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

עוד בוואלה! חדשות:
"השואה – הפשע המתועב ביותר נגד האנושות בעידן המודרני"
חשד: רוצחו של אור ריבק צילם את גופתו בסלולרי
דוח האנטישמיות בעולם 2013: ירידה במספר התקריות

"תג מחיר" בצפון: צמיגי עשרות מכוניות נוקבו. אדריאן הרבשטיין
תג מחיר בכפר גוש חלב/אדריאן הרבשטיין

בתחילת החודש נוקבו צמיגיהם של כ-50 כלי רכב בכפר גוש חלב שליד צפת, וכתובת הנאצה "רק גויים מפנים מארצנו" רוססה על קיר סמוך. על פי עדויות של תושבים, במקום רוססה גם כתובת "תג מחיר", ובנוסף לניקוב הצמיגים, רוסס על המכוניות עצמן מסיר צבע. שוטרי משטרת צפת הגיעו ליישוב, מחציתו נוצרי ומחציתו מוסלמי, ופתחו בחקירת האירוע.

יומיים קודם לכן רוססו כתובות נאצה על קירותיו של מנזר דיר ראפאת שמצפון-מערב לבית שמש, לא הרחק מקיבוץ צרעה. בין היתר, רוססו במקום הכתובות "אמריקה גרמניה הנאצית", "ישו קוף מריה פרה" ו"תג מחיר הסכם השלום". כמו כן, נוקבו צמיגיהם של שלוש מכוניות ומשאית שהיו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully