וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי גבעת עמל לא מוותרים: הפגנה שנייה תוך שבוע

27.4.2014 / 2:24

כ-70 תושבים הפגינו ליד ביתו של יקי כוזהינוף, שרכש את הקרקע במטרה להקים מגדלי מגורים - תוך הפרת התחייבויות כלפי התושבים, לטענתם. "מאחל למפגינים ערב טוב ובהצלחה"

צילום: באדיבות תושבי השכונה עריכה: מתן חדד

כ-70 תושבי שכונת גבעת עמל בתל אביב הגיעו אמש (שבת) סמוך לשעה 21:15 להפגין בפעם השנייה תוך שבוע, מול ביתו ברמת גן של יקי כוזהינוף, מבעלי הקרקע בגבעת עמל. התושבים יצאו להפגין במחאה על צווי הפינוי שהוצאו למשפחות השכונה במהלך חג הפסח, לפיהם יפונו חמישה בתי אב ללא פיצוי – זאת למרות שבמעמד הרכישה הצהירו נציגי משפחת כוזהינוף והמתווך רוני מאנה כי יגיעו להסכמה עם הדיירים בדרכי שלום.

לשטח הגיעו כוחות יס"מ ומשטרת רמת גן שניסו לפזר את ההפגנה, בעקבות ניפוץ דלתות הזכוכית של בית המשפחה על ידי המפגינים. ניסיונות המשטרה לעצור את ההפגנה נחלו כישלון והובילו לעימותים בין המפגינים והכוחות במקום. ההפגנה פוזרה לבסוף סמוך לשעה 23:00 בעקבות ניסיונות מעצר של המפגינים.

עוד בוואלה! חדשות:
החברים של אור ורוסלן לא מאמינים: "היו יותר מאחים"
חשד: ברח מבית החולים כדי לרצוח את דוקרו
מיוחד | כך לכדה משטרת אוסטרליה את הרוצח הסדרתי הנמלט

עשרות מפגינים מחוץ לביתו של יקי כוזהינוף ברמת גן. באדיבות תושבי השכונה,
"כמו שהם מגיעים בכוח אל ביתנו - גם אנחנו נגיע אל ביתם". ההפגנה, אמש/באדיבות תושבי השכונה

התושבים, מלווים בכוחות משטרה, עברו להפגין מול ביתה של אם המשפחה, נורית כוזהינוף, לאחר שבשיחת טלפון עם תושבת השכונה, נטלי חקק, טענה כוזהינוף כי האדמה נמצאת ברשות המשפחה והיא לא מחויבת להעניק פיצוי לתושבים.

יו"ר ועד שכונת גבעת עמל, ברוריה בן דוד, אמרה במהלך ההפגנה: "החל מהיום ישמעו משפחת כוזהינוף את תושבי גבעת עמל בכל מקום. כמו שהם מגיעים בכוח אל ביתנו - גם אנחנו נגיע אל ביתם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עשרות מפגינים מחוץ לביתו של יקי כוזהינוף ברמת גן. באדיבות תושבי השכונה,
ההפגנה פוזרה בעקבות ניסיונות מעצר של המפגינים/באדיבות תושבי השכונה

גורם נוסף שהביא את תושבי השכונה להפגין בשעת לילה מאוחרת מול בית המשפחה הוא פגישה שנערכה בין משפחת פאר, מתושבי השכונה, ומשפחת כוזהינוף בדבר הפינוי. לדברי המשפחה, נציגי משפחת כוזהינוף הציעו תמורת הפינוי חמש שנים של שכירות. עם זאת, בעת הרכישה סוכם על הענקת פיצוי שיאפשר מגורי קבע.

אחד התושבים הסביר במהלך ההפגנה: "משפחת כוזהינוף שילמה 200 מיליון שקלים עבור הקרקע - מחיר גבוה בתקופה הנוכחית - ורוצה לצמצם את העלויות בגין הקרקע על ידי זריקת תושבים מהשטח שבו הם יושבים במשך עשרות שנים. על חלק מהקרקע ישנה התחייבות לתושבים לקבל דיור חלופי, וגם את ההתחייבות הזאת רוצה משפחת כוזהינוף להפר".

עשרות מפגינים מחוץ לביתו של יקי כוזהינוף ברמת גן. באדיבות תושבי השכונה,
"המשפחה רוצה לצמצם את העלויות בגין הקרקע על ידי זריקת תושבים מהשטח". ההפגנה, אמש/באדיבות תושבי השכונה

משפחת כוזהינוף רכשה לאחרונה תמורת 200 מיליון שקלים את הקרקע בצפון גבעת עמל, שם היא מעוניינת להקים פרויקט מגדלים בן 145 דירות. זאת במקום העסקה שלא יצאה לפועל של ענבל אור מידי משפחת אברמוביץ'-זכיתוני.

יקי כוזהינוף הגיב להפגנה בשיחת טלפון עם וואלה! חדשות, ואמר: "אני לא נמצא בבית, אני יושב בבית קפה. שמעתי על ההפגנה. אני מאחל למפגינים שיהיה להם ערב טוב ובהצלחה בהפגנה".

  • עוד באותו נושא:
  • גבעת עמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully