וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ברח מבית החולים כדי לרצוח את דוקרו

27.4.2014 / 0:49

בן 24 מבת ים שנדקר שלשום בחוף תאיו בעיר, נעצר בחוף הים כשבידו האחת סכין ובידו השנייה מחט של עירוי נוזלים. עד ראייה: "הוא נמלט ואמר 'אני אבוא לסגור חשבון'"

צעיר שנדקר בקטטה בבת ים נתפס עם סכין כשהוא מתכנן לנקום. חטיבת דובר המשטרה
הסכין שנתפסה אצל הצעיר/חטיבת דובר המשטרה

תושב בת ים, צעיר בן 24 שנדקר ביום חמישי בקטטה בחוף תיאו, נעצר אתמול (שבת) בחשד שתכנן לדקור את מי שפצע אותו. הצעיר נעצר בשעות הצהריים לאחר שברח מבית החולים וולפסון, ונלקח לחקירה במשטרת מרחב איילון.

מפקד מרחב איילון במשטרה, ניצב משנה נתן בוזנה, סיפר כי סמוך לשעה 16:00 בצהריים התקבל דיווח על קטטה המונית בחוף תיאו בבת ים. "מיד הגיעו ניידות לחוף. אחד המתרחצים לחש באוזנו של שוטר, כי אחד המעורבים שנמלט מהמקום הבטיח לשוב לחוף תוך שהוא אומר 'אני אבוא לסגור חשבון'. הדיווח הועבר לניידות והתחלנו בסריקות בניסיון לאתר את החשוד. אחרי כמה דקות קיבלנו דיווח על צעיר שהולך בטיילת של בת ים מלווה בשתי בחורות, כשעל פי הדיווח הוא אוחז בסכין. הטיילת נסגרה ושוטרי מרחב איילון החלו בסריקות", אמר.

כותרות נוספות בוואלה! חדשות:
אור נרצח על ידי חבר ילדותו בקיבוץ: "עדין נפש"
אבו מאזן: "הממשלה החדשה שתוקם תכיר בישראל"
מצרים: התגלה מקרה ראשון של נגיף קטלני דמוי סארס

לדברי בוזנה, החשוד ניסה להיפטר מהסכין ברגע שהבחין בשוטרים. "לאחר זמן קצר הבחנו בבחור החמוש בסכין ביד אחת וביד השנייה נראה המזרק של העירוי נעוץ בידו. כשהבחין בשוטרים, הוא מסר את הסכין לאחותו שהלכה לצדו יחד עם חברתה. השוטרים ניסו לעצור אותו, אלא שאז החברה של האחות תקפה את אחד השוטרים וניסתה למנוע את המעצר. רק לאחר מאבק השתלטנו על השלושה ועצרנו אותם", סיפר. הוא הוסיף כי "מחקירה ראשונית עולה כי הבחור נדקר בליל שישי, נפצע ואושפז. שעה לפני שנעצר הוא ברח מבית החולים והגיע לחוף כדי לפגוע על פי החשד במי שאחראי כנראה לפציעתו. מיד לאחר שהחלה החקירה הראשונית והודענו לו שהוא עצור, הוא טען כי הוא אינו חש בטוב. הזעקנו לתחנת המשטרה אמבולנס של מגן דוד אדום שפינה אותו תחת אבטחה משטרתית וכשהוא במעמד של עצור לבית החולים".

בלשי משטרת איילון אוספים בשעה זו את סרטי מצלמות האבטחה בחוף תאיו ולאורך הטיילת, בניסיון לאסוף ראיות נגד החשוד ולהשיג פרטים נוספים על המעורבים בקטטה. לפי הערכת המשטרה, מעצרו של החשוד אתמול מנע רצח.

(עדכון ראשון: 19:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully