וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדה בת ה-10 ששברה את לבה של מישל אובמה

הגברת הראשונה של ארצות הברית לא ציפתה שאירוע לכבוד ילדי עובדי ההנהלה הבכירה בבית הלבן יקבל תפנית כה מרגשת. עד ששרלוט בל הקטנה קמה לעברה והעניקה לה פיסת נייר

צילום מסך

מישל אובמה, הגברת הראשונה של ארצות הברית, השתתפה היום (שישי) באירוע של ילדי עובדי ההנהלה הבכירה בבית הלבן. האירוע השנתי - "קח את בנך\בתך לעבודה" - קיבל תפנית מפתיעה ומרגשת בזכות בקשתה של שרלוט בל בת ה-10.

אובמה ישבה לשוחח עם קבוצת ילדים כששרלוט הקטנה קמה לעברה והעניקה לה פיסת נייר. היא הסבירה בשקט כי אלו קורות החיים של אביה: "אבא שלי מובטל כבר שלוש שנים ורציתי לתת לך את קורות החיים שלו", אמרה שרלוט. לאובמה המופתעת לקח רגע להבין את בקשתה של בל. היא לקחה את הדף המגולגל, התיישבה לרגע, קמה וחיבקה את שרלוט.

מישל אובמה מחבקת את שרלוט בל שנתנה לה את קורות החיים של אביה המובטל. רויטרס
הילדים בקהל התקשו להבין את המחווה החמה. אובמה ובל/רויטרס

בעודה מחבקת את שרלוט, לחשה אובמה באוזנה דבר מה. הילדים בקהל התקשו להבין את המחווה החמה של הגברת הראשונה ושאלו אותה מה קרה. "זה עניין דיי פרטי", השיבה אובמה לילדים המבולבלים, "אבל היא עושה משהו עבור אביה, בסדר?". היא הרימה את הנייר באוויר ואמרה לשרלוט בחיוך: "קיבלתי". מאוחר יותר התברר כי הוריה של שרלוט התבדחו בסוף השבוע שיעשו מעשה דומה, אך הם לא האמינו כי בתם הצעירה תיקח את הרעיון ברצינות.

לקריאה נוספת
מפגש פסגה: הגברות הראשונות של עולם האופנה
גנבו את ההצגה: מישל וברק אובמה ביקרו בברודווי
עושה חשבון: ההכנסות של אובמה צנחו – וגם התרומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully