וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנבו את ההצגה: מישל וברק אובמה ביקרו בברודווי

הזוג הנשיאותי התקבל בהתרגשות בג'יי-אף-קיי, והמשיך משם לוועידה בה נאם הנשיא. לאחר מכן, הגיעו השניים לצפות במחזה בכיכובו של דנזל וושינגטון, שידוע כתומך נלהב של אובמה

ברק ומישל אובמה נוחתים בשדה התעופה ג'יי-אף-קיי בניו יורק, אפריל 2014. AP
הזוג הנשיאותי מתקבל בהתרגשות בשדה התעופה בניו יורק/AP

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, ורעייתו מישל עוררו אמש (שישי) התרגשות רבה בניו יורק, כשהגיעו לביקור קצר לרגל ועידה בה השתתפו, אך לא עזבו את העיר לפני שיצאו למסעדה וצפו במחזה בברודווי, בכיכובו של השחקן דנזל וושינגטון, אשר תמך באובמה בקמפיין לנשיאות.

הזוג נחת בתפוח הגדול עם המטוס הנשיאותי "אייר פורס 1" בשעות אחר הצהריים, שם התקבלו מישל וברק בתשואות בנמל התעופה קנדי. הנשיא נאם בוועידה ה-16 של ארגון זכויות האדם "רשת הפעולה הלאומית".

עוד בוואלה! חדשות:
"טייס המשנה ביצע שיחה דחופה דקות לפני ההיעלמות"
העוול תוקן: פקיסטני בן 9 חודשים לא יואשם ברצח
איטליה: גנח בקול, הרעיש לשכנים - וייכנס לכלא

ברק ומישל אובמה נוחתים בשדה התעופה ג'יי-אף-קיי בניו יורק, אפריל 2014. AP
מפגינים רומנטיקה. מישל וברק/AP

משם המשיכו השניים לארוחת ערב, ולבסוף הגיעו לצפות במחזה "A Raisin in the Sun", המתאר את חוויותיה של משפחה אפרו-אמריקנית בשכונת וודלנד בשיקגו, שם התגוררה משפחת אובמה לפני המעבר למעונם הנוכחי בבית הלבן. אל השניים, הצטרפו היועצת הבכירה ואלרי ג'ארט, כמו גם כוכב הפוטבול לשעבר אחמד רשאד, שניהם חברים קרובים של הזוג הנשיאותי.

אין זו הפעם הראשונה שברק ומישל מפגינים את הזוגיות של בפומבי. מיליוני אמריקנים צפו בהתרגשות בריקוד של הזוג בנשף המסורתי שנערך מיד אחרי השבעתו של ברק לקדנציה השנייה שלו בנשיאות ארה"ב. לקראת סיום כהונתו הראשונה, הצופים במשחק הכדורסל בין הנבחרת האמריקנית לזו הברזילאית הריעו בהתלהבות כש"מצלמת הנשיקות" הופנתה לזוג – והם לא אכזבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully