וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: גנח בקול, הרעיש לשכנים - וייכנס לכלא

השכנים של הגבר, בן 42, לא היו יכולים לסבול את הרעשים שהוא ובת זוגו משמיעים כשהם מקיימים יחסי מין - והגישו נגדו תביעה. הוא הורשע בהטרדה וטען: "זה בגלל שאני טוב מדי"

אילוסטרציה. ShutterStock
"הצרחות והגניחות הפריעו לשלווה בבית המשותף"/ShutterStock

נא לשמור על השקט: גבר מאיטליה הורשע בהטרדה ונידון לשישה חודשי מאסר לאחר ששכניו התלוננו שהקולות שהוא ובת זוגו משמיעים כשהם מקיימים יחסי מין מפריעים להם – כך דיווחו השבוע כלי תקשורת במדינה.

12 השכנים הזועמים של הגבר, בן 42 מוויגודרזר שבצפון המדינה, לא יכלו לסבול את הרעשים שבני הזוג משמיעים והחליטו להגיש נגדו תביעה. לדבריהם, "הצרחות והגניחות הפריעו לשלווה בבית המשותף".

בתגובה, טען הנאשם, כי קיים הבדל בין "הטרדה" לבין "רעשים", אך בית המשפט לא השתכנע והרשיע אותו. לאחר ההכרעה, הוא אמר שנענש על כך שהוא "טוב מדי בסקס". הוא מתכנן לערער על ההחלטה.

אין זו הפעם הראשונה ששכנים מגישים תביעה בעקבות יחסי מין רועשים, אף שבדרך כלל מדובר בתביעות נגד נשים. ב-2010, ניצלה אישה בבריטניה פעמיים מעונש מאסר לאחר שבית המשפט הוציא צווים שהורו לה להפסיק לצעוק בזמן קיום יחסי מין. בחודש שעבר, בית משפט בטוסקנה, איטליה, פסק פיצויים בסך 20 אלף יורו לטובת בני זוג שחלה הרעה ביחסי המין שלהם בעקבות תאונה שחוו.

עוד סיפורים שאסור לפספס:
מרגש: שוטר יילד את אשתו בניידת באמצע כביש מהיר
תיעוד מטורף: מערבל בטון מתנגש ברכב - הנהג ניצל
צפו: למה נזרקה נעל על הילרי קלינטון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully