וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עצם מסתורי שנסחף לאוסטרליה קשור למטוס הנעלם?

23.4.2014 / 13:40

7 שבועות אחרי ההיעלמות באוקיינוס, מתעוררת תקווה שפיסת מתכת גדולה תתברר כשבר של הבואינג 777 המלזי. ראש ממשלת אוסטרליה: ייתכן שנפנה לצורת חיפושים חדשה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

עצם מסתורי שנשטף לחפי אוסטרליה מעורר תקווה כי מדובר בשבר של המטוס המלזי, שנעלם לפני יותר משבעה שבועות כשעליו 239 בני אדם. העצם מתכתי, שאורכו 2.5 מטרים, מצופה פיברגלס בצדו האחד.

הרשויות באוסטרליה הודיעו הבוקר (רביעי) כי העצם אותר 10 קילומטרים ממזרח לעיר אוגוסטה, בקצה הדרומי של מדינת אוסטרליה המערבית, כ-300 ק"מ מדרום לפרת'. זהו הדיווח הראשון המתקבל זה כמה שבועות על איתור אפשרי של עצם, שעשוי להיות קשור למטוס המלזי.

תצלומי העצם הועברו לבדיקה. מרטין דולאן, נציב הרשות האוסטרלית לבטיחות בתעבורה, אמר כי מדובר בעצם "מעניין מספיק כדי שנבדוק את התצלומים", אך סייג כי "ככל שאנו בודקים, כך אנחנו מתרגשים פחות".

צוות אוסטרלי במהלך החיפושים אחר שברי המטוס המלזי הנעלם. יום שני, 24 במרץ 2014. מלזיה, GettyImages
גם החיפושים מהאוויר העלו חרס/GettyImages, מלזיה

קצה החוט האחרון בחקירת היעלמות המטוס היה ב-4 באפריל, כאשר צוותי חיפוש סברו שאיתרו אותות מהקופסה השחורה של הבואינג 777.

צוללת מיוחדת השלימה הבוקר את משימתה העשירית כדי לסרוק את אזור החיפושים בחיפושים אחר הקופסה השחורה של המטוס. בימים הקרובים תשלים הצוללת את הסריקה ב-20% הנותרים של אזור החיפושים.

ראש ממשלת אוסטרליה, טוני אבוט, אמר היום כי "לא ננטוש את מאמצי החיפושים (...) ולא ננטוש את משפחותיהם של 239 האנשים שהיו על המטוס". הוא הוסיף כי "ייתכן שנידרש לחשוב מחדש על החיפוש, אך לא ננוח עד שנעשה כל מה שיידרש כדי לפתור את התעלומה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully