וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך המקורית לתפוס פורצים בחופשה: לחזור מוקדם

17.4.2014 / 16:53

בשני מקרים שהתרחשו הלילה, דיירים מפתח תקווה ששבו לביתם מוקדם מהמתוכנן תפסו "על חם" את החשודים בעת המעשה. היום יוארך מעצרם של השלושה בבית משפט השלום

רצח בעכו ,אוקטובר 2012. ערוץ 10, צילום מסך
המשטרה עצרה שלושה חשודים/צילום מסך, ערוץ 10

חג הפסח הוא לא רק חג החירות והמצות, אלא גם חג הפריצות - כך גילו הלילה (חמישי) כמה דיירים בפתח תקווה שחזרו מחופשתם מוקדם מהצפוי. בשני מקרים שונים הבחינו בעלי דירות באלמונים שעוררו את חשדם, ולפי החשד ניסו לגנוב את רכושם. הדיירים תפסו אותם בעת המעשה והזעיקו את המשטרה, שתביא היום שלושה חשודים להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר.

במקרה הראשון, הגיע תושב העיר לביתו והבחין באישה שהסתובבה בצורה חשודה בחצר הבניין שבו הוא מתגורר. כשהזמין את המעלית, הבחין שהמעלית יורדת מהקומה העליונה - דבר שעורר את חשדו כיוון שהוא הדייר היחיד שמתגורר באותה קומה. כשהגיע לדירתו הבחין בעל הדירה בשתי נשים בשנות ה-40 לחייהן בעת שהן אורזות חפצים מביתו. כששאל לפשר מעשיהן, טענו השתיים כי חבר של אחת מהן מתגורר במקום, והן התבלבלו בדירה. בעל הדירה מיהר להזמין את המשטרה, שעצרה את השתיים - תיירות מחו"ל.

במקרה אחר, הגיעו בני משפחה לדירתם בפתח תקווה והבחינו לפי החשד בגבר שניסה לנסר את הסורגים בביתם כדי לפרוץ אליו. הגבר ניסה להימלט, אך בעל הדירה, צעיר כבן 20 רדף אחריו ולכד אותו. בין השניים התפתח מאבק שבמהלכו הפורץ ריסס בעיני הצעיר תרסיס פלפל, אך בעל הדירה לא ויתר ואחז בו עד להגעת השוטרים.

בחיפוש במכוניתו של החשוד, שחנתה סמוך למקום, נמצאו כלי פריצה נוספים. הגבר בן 43, תושב ראשון לציון, נעצר. בחקירתו הכחיש את המיוחס לו.

עוד בוואלה! חדשות:
ארגנטינה: 7 ישראלים נפצעו בהתהפכות מיניבוס
סדום והמורה: שלחה לתלמידיה סרטון סקס של עצמה
התחזית: ירידה בטמפרטורות, בשבת ייתכן גשם

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully