וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: 7 ישראלים נפצעו בהתהפכות מיניבוס

17.4.2014 / 10:08

כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי המטיילים, רובם צעירים אחרי צבא, נסעו במיניבוס שיצא מברילוצ'ה ונסע בדרך שבעת האגמים. הם פונו לבית חולים בבואנוס איירס

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

שבעה תרמילאים ישראלים המטיילים בארגנטינה נפצעו אתמול (רביעי) בהתהפכות אוטובוס בדרך שבעת האגמים. אחד מהמטיילים נפצע באורח קשה ויתר חבריו פצועים במצב קל. הישראלים, רובם צעירים אחרי שירות צבאי, יצאו מהעיר ברילוצ'ה. הם פונו לבית חולים בבואנוס איירס הבירה. באוטובוס נסעו 11 ישראלים ובנוסף מדריך מקומי שליווה את המטיילים.

עוד בוואלה! חדשות:
פצצה מתקתקת: המחדל בגבול הצפון שעוד יוביל לחטיפה
בקרוב בטורקיה: בתי כלא להומוסקסואלים בלבד
סדום והמורה: שלחה לתלמידיה סרטון סקס של עצמה

כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי הנהג איבד שליטה על כלי הרכב מסיבה לא ברורה בעת שנסע על גשר סמוך לעיירה ויז'ה לה אנגוסטורה. המיניבוס פגע במעקה בטיחות והתהפך על צדו. בעקבות התאונה הדרך נחסמה בשני הכיוונים. צוותי הצלה שכללו פראמדיקים ומכבי אש הוזעקו למקום ופינו את הנפגעים לבית החולים בבירת ארגנטינה. המשטרה המקומית חוקרת את נסיבות המקרה.

7 ישראלים נפצעו בהתהפכות מיניבוס בארגנטינה. יוטיוב, צילום מסך
נהג המיניבוס איבד שליטה על כלי הרכב - והתהפך/צילום מסך, יוטיוב

ממשרד החוץ נמסר כי במיניבוס נסעו 11 ישראלים. אחת הצעירות שנפצעה נשארה בבית חולים, בעוד חבריה עזבו כיוון שחשו טוב יותר. "כרגע יש פצועה אחת שנשארה בבית החולים, לא ידוע על מישהו שנמצא בסכנת חיים. כל שאר המטיילים נסעו לדרכם, כל אחד על פי החלטתו. השגרירות שלנו שם וגם המטה בארץ עומדים בקשר עם החבר'ה שם", מסרו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אזור תאונת הדרכים בארגנטינה

ים פרלמן, בעליה של סוכנות הנסיעות "הבית של ים" בארגנטינה שארגנה לצעירים את הטיול, סיפרה לוואלה! חדשות: "מיד כששמעתי על מה שקרה נסעתי לבית החולים. אני סוכנת נסיעות והם היו אצלי והזמינו את הטיול. האוטובוס התהפך כשעתיים וחצי אחרי שהם יצאו מברילוצ'ה. אלה כבישים מאוד מסוכנים, הרריים. יש שם הרבה שבילים מסוכנים. הרבה ישראלים מזמינים את הטיולים האלה וזאת הפעם הראשונה שקורית תאונה. מסתבר שהנהג לקח את הסיבוב לא נכון והוא התהפך". לדברי פרלמן, "מצבם של כולם טוב, אף אחד לא פצוע קשה, חוץ משלושה שהועברו לבית החולים בברילוצ'ה שהוא מודרני". לדברי סוכנות הנסיעות אחת המטיילות שברה את צלעותיה, וריאותיה נוקבו. צעיר נוסף נפגע בראשו.

מיניבוס תיירים התהפך - 7 ישראלים נפצעו. צילום מסך
המיניבוס שנפגע בתאונה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully