וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדום והמורה: שלחה לתלמידיה סרטון סקס של עצמה

17.4.2014 / 8:30

קרון בלנטון, מורה למדעים בתיכון בקרוליינה הצפונית, מואשמת כי שלחה לשניים מתלמידיה תמונות עירום שלה וכן סרטון שבו "עינגה את עצמה". היא פנתה למשטרה וחשפה את הפרשה

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

מורה מקרוליינה הצפונית שבארצות הברית מואשמת כי בנוסף לשיעורי הבית שנתנה לתלמידיה, היא שלחה לשניים מהם תמונות אירוטיות שלה וכן סרטון שבו היא מופיעה עירומה. המורה, קרון בלנטון בת ה-34, פנתה למשרד השריף שבמחוז קליבלנד וסיפרה על התמונות והסרטון ששלחה לתלמידים, בני פחות מ-16, כיוון שחבריהם ללימודים בבית ספר התיכון ברנס שבמחוז צפו בהם. "זה החל בשליחת תמונה בודדת, המשיך בשליחת תמונה כשהיא בחלוק רחצה ולבסוף בשליחת תמונות העירום והסרטון", סיפר ג'ואל שורס ממשרד השריף המקומי בראיון לתחנת הטלוויזיה WSOC-TV.

עוד באסור לפספס:
רצחה את האנס – ותוצא להורג? דרמה באיראן
חשד ביוטה: רצחה 7 מילדיה והחביאה את הגופות בבית
הטוב, הרע ונערת השער: הטלנובלה שמסעירה את איטליה

על פי הדיווח בתחנת הטלוויזיה המקומית, המורה שלחה לתלמידים סרטון שבו היא "מענגת את עצמה". בלנטון שלחה את תמונות הזימה ואת הסרטון הפרובוקטיבי במשך כשנתיים, בזמן שהם למדו בחטיבה ובבית ספר התיכון.


"אין ספק לגבי השאלה מי מופיעה בסרטון ומי יצרה אותו. אנחנו יודעים בדיוק מי מופיעה בסרטון", הסביר שורס. הנהלת בית הספר גילתה על התמונות שנשלחו לתלמידים לפני כשבוע, ובלנטון, שהועסקה כמורה למדעים, התפטרה ממקום עבודתה.

המורה בלנטון הואשמה בשלושה סעיפים של התנהגות בלתי הולמת עם קטין מתחת לגיל 16 ושישה סעיפים של הפצת חומר תועבה לקטין. היא שוחררה בערבות בגובה 150 אלף דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully