וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג קטלני: 5 הרוגים בתאונות דרכים ביממה החולפת

כתבי וואלה!

15.4.2014 / 21:00

גבר כבן 60 נהרג בהתנגשות חזתית בבקעת הירדן, גבר בשנות ה-70 לחייו נהרג הערב בתאונה ליד רמלה ואחר מצא את מותו בהתנגשות עם משאית ליד נהריה. אתמול נהרגו שני בני אדם

שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

(תאונת הדרכים שבה נהרג העיתונאי ראובן פדהצור)

חמישה בני אדם נהרגו ביממה החולפת בתאונות דרכים ברחבי הארץ. גבר כבן 60 נהרג הערב (שלישי) בהתנגשות חזיתית בני שני כלי רכב סמוך למושב פצאל, שבבקעת הירדן. בתאונה נפצעו באורח קל-בינוני צעירה כבת 25, גבר כבן 45 וילד כבן 8. הפצועים פונו לבית החולים ביריחו על ידי הסהר האדום.

מוקדם יותר הערב נהרג גבר בשנות ה-70 לחייו בתאונת דרכים בכביש 424 ליד מושב יד רמב"ם, סמוך לרמלה. צוותי מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי במקום, אך נאלצו לקבוע את מותו. שני בני אדם נוספים נפצעו בתאונה באורח בינוני והם פונו לבית החולים אסף הרופא שבראשון לציון.

מהדי טאה שמת בתאונת הדרכים ליד צומת כברי. פאנט
מהדי טאה על רקע זירת התאונה ליד נהריה/פאנט

עוד חדשות חמות:
יממה לאחר הירי ליד חברון: סוכל פיגוע דקירה באריאל
נשיא אוקראינה הכריז: "מבצע נגד טרור" יצא לדרך
"יש לנו אפס תקלות": היחידה הסודית נחשפת לראשונה

הבוקר נהרג נהג כלי רכב פרטי, מהדי טאה בן 53, בהתנגשות עם משאית שהובילה חזירים בכביש 70 בין צומת כליל לעמקה, סמוך לנהריה. פרמדיקים של מד"א ממרחב אשר קבעו את מותו של טאה במקום. נהג המשאית נפצע באורח קל ופונה למרכז הרפואי גליל מערבי בנהריה.

הרוג בהתנגשות בין משאית שהובילה חזירים לבין מכונית מסחרית בכביש 70. דוברות מד"א, מד"א
זירת התאונה ליד נהריה/מד"א, דוברות מד"א

אמש נהרג העיתונאי הוותיק ראובן פדהצור, ששימש פרשן לענייני ביטחון ב"הארץ" ובגלי צה"ל, בתאונת הדרכים בכביש החוף באזור אור עקיבא. פדהצור, בן 66, שהיה קברניט בחברת "ארקיע", נהרג מפגיעת כלי רכב בעת שעמד עם אופנועו לצד כביש 2 לכיוון דרום. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום קבעו את מותו.

בתאונה נוספת שאירעה אמש, נהרג הולך רגל בשנות ה-30 לחייו בכביש 6 לכיוון דרום, סמוך למחלף שורק, מפגיעת מכונית. צוותים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

מנכ"ל עמותת אור ירוק, שמואל אבואב, התייחס לכמות ההרוגים ואמר: "לא רק הנהג אשם ולמדינה יש אחריות לתאונות הדרכים שמתרחשות בכבישים האדומים. מדובר בכבישים ראשיים במדינה שבהם נוסעים עשרות אלפי כלי רכב ביום ולכן המדינה חייבת להשקיע בשיפור הכבישים האדומים, השקעה שתציל את חייהם של עשרות ישראלים מידי שנה". הוא קרא למשטרה "להגביר את הנראות שלה ואת האכיפה בכבישים המסוכנים, ובמיוחד באותם כבישים שתשתית הדרך לא סלחנית ולא תציל את הנהגים מתאונה".

בהכנת הידיעה השתתפו דנה ירקצי, עדי חשמונאי, אבי אשכנזי, שלומי גבאי ויניר יגנה

(עדכון ראשון: 19:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully