וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לאחר הירי ליד חברון: סוכל פיגוע דקירה באריאל

15.4.2014 / 16:42

פלסטיני שעורר את חשדם של שוטרי סיור בצומת תפוח נעצר, ובכיסו נמצאה סכין. מחקירה ראשונית של הנסיבות עולה כי הוא תכנן לדקור חייל בצומת הסמוך לאריאל. הוא הועבר לחקירה

צילום: עומר מירון, ירח ראפ - סוכנות תצפית, עריכה: יותם בן-דוד

(הדיווח על פיגוע הירי ליד חברון)

פלסטיני נעצר בצהריים (שלישי) בחשד שתכנן לבצע פיגוע דקירה בצומת תפוח שליד אריאל בשומרון. ממשטרת מחוז ש"י נמסר כי הפלסטיני, תושב הכפר ביתא אל-פוקא שמדרום לשכם, עורר את חשדם של שוטרי סיור שהיו בפעילות יזומה בצומת. כשבדקו אותו, נמצא בכיסו סכין. מחקירה ראשונית עלה כי הוא תכנן לדקור חייל במקום. הוא הועבר לחקירה במרחב שומרון.

אתמול, בערב החג, אירע פיגוע ירי באזור חברון. קצין משטרה כבן 40 נהרג ושני בני אדם נוספים נפצעו מירי לעבר מכוניות ישראליות בכביש 35 לכיוון מזרח, סמוך לצומת תרקומיא-אידנא. מותו של הגבר, ששמו טרם הותר לפרסום, נקבע בתום מאמצי החייאה של כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום. פצועה נוספת, בת 28, פונתה במצב בינוני בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים שערי צדק בירושלים, כשהיא ירויה בפלג גופה העליון. ילד בן 9 פונה באורח קל לבית החולים עם רסיס בחזה. כוחות הביטחון פתחו בסריקות לאיתור חשודים בירי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פיגוע ירי באזור תרקומיא, אפריל 2014. ירח ראפ, סוכנות תצפית, ספק 500
זירת הפיגוע באזור חברון, אתמול/ספק 500, ירח ראפ, סוכנות תצפית

השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', ביקר הבוקר בבית החולים שערי צדק את אלמנתו של איש כוחות הביטחון שנהרג בפיגוע. "היא אישה חזקה מאוד", סיפר אהרונוביץ', "הכרתי את בעלה, עבדנו בצורה צמודה. הוא היה איש ערכי ומקצועי מאוד, אבדה גדולה למשפחה וכמובן לכוחות הביטחון". האישה עדיין מאושפזת בבית החולים במצב יציב. הילד שנפצע בפיגוע, אשר שהה ברכב אחר, טופל במהלך הלילה, קליע הוצא מגופו והוא שוחרר לביתו להמשך החג, אך ישוב לביקורת.

עוד חדשות חמות:
דיווח: חוליית טרור של חיזבאללה נחשפה בתאילנד
אובמה לפוטין: רסן את הבדלנים באוקראינה
העיתונאי הוותיק ראובן פדהצור נהרג בתאונת דרכים

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully