וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי נשים נספו בשריפות בתל אביב ובקריית ארבע

צוותי מגן דוד אדום שהגיעו לזירות נאלצו לקבוע את מותן של הנשים, בשנות ה-60 לחייהן. בקריית ארבע נפגעו באורח קל ארבעה בני אדם, כנראה משאיפת עשן

צילום: הצלה יו"ש, עריכה: גדי וינסטוק

(צפו בזירת השריפה בקריית ארבע, הבוקר)

אישה כבת 60 נספתה הלילה (ראשון) בשריפה שפרצה בחדר השינה בדירתה, שברחוב הגיחון בתל אביב. צוותי מכבי אש מצאו בדירה את האישה, כשהיא מחוסרת הכרה ועם כוויות בגופה. צוותים של מגן דוד אדום קבעו את מותה במקום. נסיבות המקרה עדיין נחקרות.

שריפה בהיכל התרבות בתל אביב. ספטמבר 2011. דרור עינב
מכבי אש בתל אביב/דרור עינב

"מדובר בדליקה בדירה בבניין מגורים, צוות הכיבוי איתר באחד מחדרי הבית אישה כבת 60 מחוסרת הכרה. היא הייתה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה", סיפר שי פנחס, פאראמדיק במד"א.

עוד בוואלה! חדשות
הפגנות חרדים בירושלים ובאשדוד: "בלי פשרות"
נשות העבריינים: היעד החדש של המשטרה
המשטר הסורי: "נעשה שימוש בנשק כימי". תיעוד

הרוגה בשרפה בדירת מגורים, קריית ארבע. אפריל 2014. ירח ראפ - סוכנות תצפית,
הדירה שהתלקחה בקריית ארבע, הבוקר/ירח ראפ - סוכנות תצפית

באירוע אחר בקריית ארבע שליד חברון, אישה כבת 60 נספתה הבוקר בשריפה שהתלקחה בדירה בקומה השלישית בבניין מגורים. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה. הם העניקו טיפול רפואי לארבעה בני אדם נוספים שנפגעו באורח קל, כנראה משאיפת עשן. נסיבות האירוע נבדקות.

רב-כבאי דודו אלמליח, סיפר: "הגענו לזירה תוך שלוש דקות וזיהינו את העשן הכבד מהמבנה, חדרתי עם הצוות לדירה ואיתרנו אישה שכובה במסדרון הדירה ללא הכרה, במקביל שמענו קריאות לעזרה של אישה ותינוקת מחלון הקומה הרביעית. בתום פעולות החילוץ השתלטנו על הדליקה".

(עדכון ראשון: 1:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully