וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 40 מפתח תקווה כלא ילד בן 11 ואנס אותו

10.4.2014 / 8:48

החשוד נעצר לאחר ששלושה ילדים דיווחו למשטרה כי הוא ביקש מהם לסייע לו לסחוב סלים, נעל אחד מהם בדירתו וביצע בו מעשה סדום תוך איומים. הוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו

משטרת פתח תקווה עצרה אתמול (רביעי) תושב העיר בן 40 בחשד שכלא ילד בן 11 בביתו וביצע בו מעשה סדום. על פי החשד, אתמול בשעות הבוקר שיחקו שלושה ילדים כבני 11 באחת השכונות בעיר. הגבר הגיע למקום כשבידיו סלים וביקש מהילדים לסייע לו לסחוב אותם לביתו. הילדים סייעו לחשוד, וכשהגיעו לדירה הוא הדף שניים מהילדים ונעל אותם מחוץ לדירה, ואת השלישי הכניס לדירה ונעל את הדלת.

בשלב הזה, על פי החשד, הפשיט האיש את הילד מבגדיו, תוך שהוא מאיים עליו, והחל לבצע בו מעשה סדום. חבריו של הילד הבחינו בנעשה דרך החלון והחלו לצעוק ולקרוא "משטרה!". הגבר שחרר את הילד והשלושה מיהרו לתחנת משטרה ודיווחו לאחת השוטרות על התקרית. כוח משטרה שהגיע לדירה עצר את החשוד. במהלך הבוקר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

לפני שבוע נעצר תושב מרכז הארץ כבן 20 בחשד שנהג לבצע מעשים מגונים ומעשי סדום בילדים בני 12. על פי החשד, הוא נהג לפגוש את הילדים במכולת ביישוב שבו הוא והנערים מתגוררים, ולבצע בהם את המעשים במחסן צדדי. החשוד מכחיש את החשדות נגדו.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

עוד סיפורי פלילים:
השחתת המוצב ביצהר: חמישה חשודים נוספים נעצרו
נעצרו חשודים בחיסול באשדוד: "פתח למלחמת פשע"
בעקבות סרטון מזעזע: נעצר בן 12 שהתעלל בחמור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully