וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הבטיח דירות בתל אביב והונה במיליוני שקלים

המתווך רון אסט נעצר בחשד ששיווק דירות ל-14 יזמים ואנשי עסקים וגבה מהם סכומים גדולים במזומן, מבלי לספק אותן בפועל. פרקליטתו: "כל הכסף הועבר לפרויקטים בתהליכי בנייה"

חשד להונאת ענק בתל אביב: מתווך הנדל"ן רון אסט, תושב העיר בן 50, נעצר בשבוע שעבר בחשד שהונה יזמים ואנשי עסקים במיליוני שקלים. בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (ראשון) בחמישה ימים את מעצרו של אסט, שמכחיש את החשדות המיוחסים לו.

על פי החשד, בשנים האחרונות שיווק אסט, מבעלי קבוצת "עין גנים", כמה פרויקטים בשכונת נווה צדק בתל אביב והציע ליזמים ולאנשי עסקים להשקיע בהן סכומי כסף גדולים. בחלק מהמקרים הוא אף הציג ללקוחות שטחים שבהם תוכננו להיבנות בתי יוקרה, אולם בפועל, כך חושדים חוקרי מפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב, הוא מעולם לא התכוון לבנות במקום. המשטרה הצליחה לאתר 14 יזמים שונים, בהם רופאים, עורכי דין ואנשי צבא, שלהם מכר לכאורה דירות וגבה מהם יותר מ-16 מיליון שקלים במזומן.

על פי הערכות החוקרים, החשוד נקלע לחובות בשוק האפור והחליט לגייס את הכסף בשיטת ההונאה הזו. במהלך הדיון בהארכת מעצרו היום סיפר נציג המשטרה עופר קליין כי החקירה מתנהלת זה כשנה בליווי אנשי פרקליטות מחוז תל אביב. לדבריו, חלק מכספי ההשקעות הועברו לאסט כבר ב-2008, לאחר שהבטיח להם את מיזמי הנדל"ן, אולם בפועל לא עשה פעולות ממשיות כדי לקדם אותם.

פרקליטתו של החשוד, עו"ד שילה דורפמן, הכחישה בשמו את החשדות. לטענתה, מדובר באיש עסקים, ביזם הפועל מאז שנות ה-80, וכל הכספים שקיבל לידיו הועברו לפרויקטים שנמצאים בתהליכי בנייה.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

עוד ידיעות פלילים:
אישום: מתנחל הצית עצי זית של פלסטינים בשומרון
שוב: צמיגי רכבו של מח"ט שומרון נוקבו ביצהר
הח"כ לשעבר סעיד נפאע הורשע במגע עם סוכן זר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully