וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מתנחל הצית עצי זית של פלסטינים בשומרון

6.4.2014 / 12:04

כתב אישום הוגש נגד הראל קורן, תושב אזור עלי שנתפס על חם בעת הצתת העצים במטע סמוך. אין זו הפעם הראשונה שבה קורן מקושר לעבירות דומות נגד פלסטינים

צילום: זאכריה - רבנים לזכויות אדם

תיעוד של הנאשם באירוע אחר באותו מקום לפני כמה שבועות

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד הראל קורן, תושב אזור עלי שבשומרון, באשמת הצתת עצי זית במטע פלסטיני, הנמצא בין היישוב עלי לבין הכפר קריות. על פי כתב האישום, הצית קורן שבעה עצי זית בשל סכסוך עם שכניו הפלסטינים. נוסף על כתב האישום ביקשה הפרקליטת להאריך את מעצרו של קורן עד תום ההליכים.

קורן נתפס על חם בעת המעשה. כוח משטרה של מחוז ש"י הגיע למקום, זיהה תנועה חשודה והחל להתקרב למטע. קורן החל לברוח אך השוטרים תפסו אותו ביציאתו מהמטע כאשר בידו מכל עם דלק ששימש להצתת העצים.

עוד בוואלה! חדשות:
אות שלישי נקלט באוקיינוס ההודי; ”לא לקפוץ למסקנות”
העקשנות של קרי היא הגורם לכישלון והסיבה לתקווה
הח"כ לשעבר סעיד נפאע הורשע במגע עם סוכן זר

תיעוד: תג מחיר במטע זיתים סמוך להתנחלות עלי.
קורן מתועד מנסר עצים באזור לפני כמה שבועות

מלבד האישום בהצתה, קורן חשוד בעבירות נוספות נגד פלסטינים, והוגש נגדו כתב אישום נוסף בעבירות של איומים, החזקת סכין, חבלה במזיד ברכב, ניסיון פציעה, הפרת הוראה חוקית, הפרעה לשוטר והחזקת תחמושת. על פי כתב אישום זה, לאחר שפלסטינים רצו לעבד שטח פרטי ליד היישוב עלי, ביקש קורן כי יעזבו את המקום. לאחר שלא נענו לדרישתו, לפי כתב האישום, איים קורן על מתלוננת פלסטינית, ניקב ארבעה צמיגי טרקטור השייך למתלונן פלסטיני אחר וניסה לפצוע מתלונן שלישי בסכין שהחזיק שלא כדין.

עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את קורן מטעם עמותת "חננו", אמר: “יש להצטער שעוד בטרם חומר הראיות מועבר להגנה, הפרקליטות כבר חוגגת בתקשורת כאילו מרשי כבר הורשע ואין שופטים בירושלים. אני מציע לפרקליטות ולמשטרה לא למהר, להפסיק להתרברב ולהמתין לפסק הדין". בן גביר הוסיף: "הלוואי שהפרקליטות תהיה כזאת יעילה ומהירה בעניינם של ערבים שמחללים את הר הזיתים או מציתים בתי כנסת, ולא רק בעניין יהודים שחשודים בפעילות לאומנית".

לפניות לכתב שבתי בנדט: msben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully